Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijk 9/6/18 : shootlocaties rond Dadizele/Beselare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijk 9/6/18 : shootlocaties rond Dadizele/Beselare

    Ten eerste : indien dit niet het juiste fora is, gelieve te verplaatsen!

    Beste,
    Ik ben hier zelf al enkele jaren lid van dit forum, vooral een kijker en soms een koper of verkoper. Ik heb maar weinig tijd meer om me met mijn hobby fotografie bezig te houden maar toch wil ik hier eens een vraagje stellen!

    Wij trouwen 09/06/2018. We zijn afkomstig uit Geluwe dus moeten voor de wet trouwen in Wervik, maar voor de wet trouwen we in de Basiliek van Dadizele! Onze feestzaal ligt vervolgens een paar km verder in Beselare.
    Wie kent mooie locaties voor de foto's ? Onze fotograaf komt uit Bilzen en spreekt enkel Engels, dus helpen wij uiteraard met zoeken. Uiteraard gaan wij zelf ook eens rondkijken, maar momenteel weet ik ook niet meteen waar te beginnen.

    Misschien een tip (voor de afstanden) het vervoer gebeurt met paard en kar die dag!

    Alvast bedankt
    J en K
    Ik ken er nog niets van...
    **Canon EOS 5D Mark I**Canon EF 24-70F2.8L**Canon Grip BG-E4**Canon Speedlite 430EX**

  • #2
    Re: Huwelijk 9/6/18 : shootlocaties rond Dadizele/Beselare

    Voor de wet in de Basiliek? Misschien even aanpassen?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijk 9/6/18 : shootlocaties rond Dadizele/Beselare

      Je zoekcirkel wordt dan echt wel klein. Met paard en kar ga je hoogstens 1-2km om rijden, anders duurt het allemaal wat lang.
      Dus ik zou proberen te werken aan die basiliek en aan je feestlocatie en die paarden er in verwerken.

      Ofwel moet je de dag nadien of vooraf nog ergens een shoot gaan doen, en je vervoer met de auto doen, dan kan je al wat verder gaan.

      Comment

      Working...
      X