Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon ViewNXi 1.2.8 en Windows7 compatibiliteitsprobleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon ViewNXi 1.2.8 en Windows7 compatibiliteitsprobleem

    Ik werk al jaren met ViewNXi (vroeger ViewNX2)
    Ook op mijn huidige Windows7 Home premium (intel I7) desktop, in combinatie met Photoshop CS5
    De laatste update die ik kon maken was naar ViewNXi 1.2.0
    De nieuwste versie 1.2.8 kan ik niet installeren.
    Na downloaden, extrageren , taal kiezen, installeren is hij zogezegd in 1sec geinstalleerd maar er is in feite niets gebeurd.
    In samenwerking met Nikon ondersteunig hebben we intensief gezocht wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar niet gevonden (alle Nikon SW gedeinstalleerd, regsweeper,..) geen success.
    Volgens Nikon is 1.2.8 compatibel met Windows 7, maar ik krijg het niet geinstalleerd, 1.2.0 wel

    ViewNXi in combinatie met Photoshop, vind ik een ideale combinatie, daarom wil ik er graag mee verder.
    Het enige problem wat ik nu heb is dat af en toe een bewerkte foto met Photoshop niet meer herkend wordt met ViewNXi (1.2.0), met 1.2.8 is dit gedeeltelijk opgelost (miniaturen van dergelijke foto zijn hier wel zichtbaar)

    Mijn vraag is: Heeft iemand hier ViewNxi 1.2.8 geinstalleerd op zijn Windows7 PC?
    Ik wil graag zeker weten of 1.2.8 werkelijk compatibel is met Win7 Home
    OP mijn laptop Win10 is 1.2.8 wel te installeren.
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

  • #2
    Re: Nikon ViewNXi 1.2.8 en Windows7 compatibiliteitsprobleem

    Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
    Ik werk al jaren met ViewNXi (vroeger ViewNX2)
    Ook op mijn huidige Windows7 Home premium (intel I7) desktop, in combinatie met Photoshop CS5
    De laatste update die ik kon maken was naar ViewNXi 1.2.0
    De nieuwste versie 1.2.8 kan ik niet installeren.