Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

volbloed in actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] volbloed in actie

    Last edited by crosser; 17 augustus 2017, 10:23.

  • #2
    Re: volbloed in actie

    Knap. Misschien een beetje donker maar 't is dan ook een zwart paard met een zwarte muts aan.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: volbloed in actie

      Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
      blijkbaar is foto enkele dagen verdwenen geweest

      Comment


      • #4
        Re: volbloed in actie

        mooe foto, mooie panning
        "You never fail because you made a mistake
        You only win because you try"
        - Marcus Hilton (bekend danser)
        FLICKR

        Comment


        • #5
          Re: volbloed in actie

          knappe actie - maar idd wel wat donker - ook al omdat je met een heldere lucht op de achtergrond zit.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: volbloed in actie

            Het beeld mist de snelheid die bij deze tak van de paardensport aanwezig is hoewel de panning correct is uitgevoerd. Ik weet alleen niet direct hoe het komt. Ik denk dat het te ver is ingezoomd. Iets meer uitzoomen zodat het beeld ofwel voor of na de paard/ruiter combinatie wat meer ruimte heeft, zou de actie wel wat geholpen hebben. Nu staat het wat ongelukkig naar rechts en heeft de staart wat weinig ruimte.
            Het kan ook zijn dat het afdrukken niet op het juiste moment in de gang gebeurd is. Bij een rengalop zou ik, denk ik, meer proberen afdrukken als de achterhand niet volledig onder het paard zit maar eerder uitgestrekt is. En het geeft me het gevoel alsof het paard zich lichtjes in een bocht bevindt of van baan verandert.

            De witte lucht en het donkere paard zijn natuurlijk ook niet gemakkelijk. Misschien helpt een zwart-wit omzetting hier wel om het beeld meer swoeng te geven. (het kan ook zijn dat mijn voorliefde voor zw-w hier mee te maken heeft ;-))


            grtjs,

            B
            5DIII, 16-35, 70-200 2.8L,Sigma 85 1.4, 430EX II, Elinchrom Quadra met reflectoren en softboxen. www.blacksquare.be / FB en IS @blacksquarefotografie

            Comment

            Working...
            X