Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Guru Guru feedback op bewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] The Guru Guru feedback op bewerking



    Ik ben eens aan de slag gegaan volgens het Dragan principe om deze foto af te werken met dit als resultaat



  • #2
    Re: The Guru Guru feedback op bewerking

    de eerste is cool, de twee lijkt me een overbelichte overscherpte versie. niet mijn ding
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: The Guru Guru feedback op bewerking

      Ik weet niet wat het Dragan Principe is maar op deze foto toegepast geeft het in ieder geval een erg lelijk resultaat. Wat was je bedoeling? Dit is toch niet wat je wil?
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: The Guru Guru feedback op bewerking

        knap origineel - de bewerking zou ik ook achterwege laten
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: The Guru Guru feedback op bewerking

          Neen, dit is niet wat ik wil. Andzrej Dragan is een Poolse fotograaf die portretten maakt met zeer sterke contrasten veel scherpte/helderheid een speciale kleur toning. Ik hou wel van zijn beelden. Na enkele tutorials t hebben bekeken heb ik eens proberen toepassen op een van mijn eigen fotos. Maar ik duidelijk nog iets fout. Ik had gehoopt via deze weg tips te krijgen

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: The Guru Guru feedback op bewerking

            Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
            Neen, dit is niet wat ik wil. Andzrej Dragan is een Poolse fotograaf die portretten maakt met zeer sterke contrasten veel scherpte/helderheid een speciale kleur toning. Ik hou wel van zijn beelden. Na enkele tutorials t hebben bekeken heb ik eens proberen toepassen op een van mijn eigen fotos. Maar ik duidelijk nog iets fout. Ik had gehoopt via deze weg tips te krijgen

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

            Deze al geprobeerd?: https://wegraphics.net/blog/tutorial...ct-in-5-steps/
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: The Guru Guru feedback op bewerking

              ik heb nog wat verder gezocht en nog wat geprobeerd. Om dan deze foto nog eens te herbeginnen.

              Comment


              • #8
                Re: The Guru Guru feedback op bewerking

                Vind nog altijd je origineel beter.
                Maar eigenlijk is een bewerking een persoonlijke keuze en hoef je het origineel niet te tonen - vind ik.
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: The Guru Guru feedback op bewerking

                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  Vind nog altijd je origineel beter.
                  Maar eigenlijk is een bewerking een persoonlijke keuze en hoef je het origineel niet te tonen - vind ik.
                  Peter
                  Ook het origineel is een bewerking natuurlijk, ik ben hier opzoek om een receptje te vinden om hier en daar een foto anders te kunnen afwerken om een reeks te breken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Guru Guru feedback op bewerking

                    Deze is zeker beter dan de eerste poging. Maar ik denk dat je jezelf ook een moeilijke opdracht gegeven hebt. Vrolijk kijkende blozende man in opgewekte Hawai kleding die een smoezelige, verlopen kop moet krijgen in een mistroostige Setting.
                    Misschien eens speciaal een portret maken met het doel deze naar de Dragan stijl te veranderen?
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Guru Guru feedback op bewerking

                      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                      Deze is zeker beter dan de eerste poging. Maar ik denk dat je jezelf ook een moeilijke opdracht gegeven hebt. Vrolijk kijkende blozende man in opgewekte Hawai kleding die een smoezelige, verlopen kop moet krijgen in een mistroostige Setting.
                      Misschien eens speciaal een portret maken met het doel deze naar de Dragan stijl te veranderen?
                      ik denk dat ik Dragan ook al wat verlaten heb, maar het idee hou ik enkel als basis want het effect dat hij bekomt is teveel voorbereid in de studio. De toning die bij hem ook typisch is zal ik ook maar zelden op een concertfoto kunnen toepassen.

                      Comment

                      Working...
                      X