Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Broken [18+]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] Broken [18+]

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    Gedurende het afgelopen jaar heb ik gewerkt aan drie verschillende series. De drie series zijn met elkaar verbonden door het verhaal dat ze tonen en vormen samen een groot project. Het gaat om het verwerkingsproces na het verliezen van mijn ware liefde. Elk deel stelt een fase voor die ik heb doorgemaakt in het afgelopen jaar. BROKEN - EMPTY - FIXED

    Hier een aantal beelden uit de eerste serie BROKEN.
    In September 2016 ben ik begonnen met het eerste deel van de verwerking. De reeks ‘Broken’ was de eerste fase. Het liefdesverdriet zelf. In deze beelden wilde ik dit gevoel vastleggen in samenwerking met een model waarmee ik dit gevoel kon overbrengen. Met het project zijn we een steun voor elkaar geweest. De foto reeks heeft geholpen om het ergste verdriet een plaatsje te geven. Dit door het gevoel om te zetten in beelden.

    De beelden zijn gedrukt op glasscherven. Dit om het fragiele in de beelden nog extra te benadrukken. De duistere tinten geven het sombere gevoel en de pijn aan. Het model is (semi) naakt in beeld gebracht om het pure nog meer naar boven te laten komen.

    Volledig project word binnenkort tentoongesteld van 12 augustus t.e.m. 10 september 2017, in Galerie Studio Oostende.
    Last edited by evelyduis; 3 augustus 2017, 18:55.
    www.evely.nl
    Facebook page

  • #2
    Re: Broken [18+]

    Indrukwekkende reeks. Zeker een heel aparte (en denk ik) heel goede manier om het verdriet uit te beelden en te verwerken.
    Mooi en subtiel vormgegeven dit eerste deel.

    Heel veel sterkte met het rouwproces en fijn dat je deze reeks hier laat zien
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Broken [18+]

      Dankjewel voor de mooie woorden!

      Deze serie was het begin stadium. Het rouwproces is ondertussen afgesloten. Dit is verder te zien in de andere series die ik later nog ga plaatsen!
      www.evely.nl
      Facebook page

      Comment


      • #4
        Re: Broken [18+]

        Ik zie dat je in 'Waarheen vandaag' ook een linkje hebt gezet naar je expo. Goed idee!
        Bij zo'n reeks, hoe sterk ook, vind ik die toelichting zoals je die hier aan het einde hebt toegevoegd toch altijd weer een meerwaarde. Ik ben na het lezen teruggegaan en heb de beelden opnieuw bekeken en dan kijk je er toch anders naar. Ik hoop dat je expo ook die extra duiding heeft gekregen. Een foto en een tekst, hoe bondig ook, is toch altijd sterker dan een beeld alleen.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Broken

          Prachtig!

          Comment


          • #6
            Re: Broken [18+]

            Dankje Laurens! Er komt inderdaad een begeleidende tekst bij de series te hangen! De combinatie van het verhaal en de beelden geeft toch iets extra's!
            www.evely.nl
            Facebook page

            Comment


            • #7
              Re: Broken

              Dank u!
              www.evely.nl
              Facebook page

              Comment


              • #8
                Re: Broken

                jammer dat ik pas na 10 sept naar zee ga
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Broken

                  ik smaak vooral de eerste en de laatste. Ik zit passeer die periode wel eens aan zee, hopelijk laat men agenda toe eens te gaan kijken. Ben wel benieuwd naar deze reeks
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Broken

                    Moderator Note: Twee discussies samengevoegd
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                    Comment


                    • #11
                      Re: Broken

                      Heel mooi hoor.
                      Maar de begeleidende tekst spreekt me meer aan dan de opnamen zelf.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Broken

                        De foto's op stukjes glas van verschillende vormen, is wel knap.
                        Als we richting zee gaan, toch eens kijken of ik ze niet in't echt kan bewonderen.

                        Comment

                        Working...
                        X