Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 6D MarkII : Dynamic Range

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 6D MarkII : Dynamic Range

    Hallo

    Ik ben een (recent) foto amateur en heb de laatste 2 jaren in canon materiaal (lensen) geinvesteerd (op mijn Eos 750D).
    Graag wil ik in de wereld van Full Frame stappen maar vind het budget voor 5DMk IV aan de hoge kant ;-)

    Ik was dol blij toen ik een paar dagen geleden las dat de 6DMkII op de markt komt. Op papier en op eerste zicht, fantastische toestel ! Precies wat ik nodig heb (Geen nood aan video, dual kaart : geen must) EN ong in het budget dat ik voor oog had...

    Big disappointment !!! En veel vragen toen ik de kleine letters zag mbt Dynamic Range in lage Iso. Minder performant dat mijn huidige 750D ???

    Graag had ik wat (locale ;-)) advies nodig. Want de verschillende sites & andere YouTube films vanuit de VS zijn bijzonder kritisch & breken het toestel af + maken Canon met de grond gelijk mbt hun strategie & bedrog naar hun klanten. Ik ben een fervent Canon (foto) supporter. Maar ik ben op zoek naar objectieve advies.

    Anyone ?

    Alvast van harte bedankt voor alle mogelijke input

    Greetz
    Vince

  • #2
    Re: Canon 6D MarkII : Dynamic Range

    The Canon 6D Mark II Has Terrible "Dynamic Range" Right? Well.... not exactly. All of this Dynamic Range talk is a little out of hand in my opinion. The repo...


    Je gaat uiteraard weinig echte (langdurige) gebruikservaringen vinden op dit moment.


    YouTube gaat vooral over zoveel mogelijk views halen want views = $$$ en door wat bold statements te doen en her en der wat te schelden tikt die meter snel aan.
    Nu is de link die ik poste ook van een schreeuwerig persoon maar hij toont regelmatig aan dat je met 'mindere' gear ook geweldig resultaat kan bereiken. Specs zijn niet alles!

    Comment


    • #3
      Re: Canon 6D MarkII : Dynamic Range