Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overzet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Overzet

    of toch een stukje er van. Getrokken op DFDS ferry.


  • #2
    Re: Overzet

    Goeie opname doch moeilijk om hieruit 'transport' te ontleden. Ben absoluut niet tegen dergelijk détail opnames want moet kunnen doch de reacties zijn hier bijna nihil, spijtig !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Overzet

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Goeie opname doch moeilijk om hieruit 'transport' te ontleden. Ben absoluut niet tegen dergelijk détail opnames want moet kunnen doch de reacties zijn hier bijna nihil, spijtig !
      tja, 't is meestal stil bij mijn foto's. Of ik moet een slechte foto posten, dan krijg ik reactie. Maar meestal zie ik op voorhand wel zelf dat het geen goede foto is en dan ga ik die natuurlijk niet posten.

      En misschien had ik hier beter een reeks foto's geplaats van op de ferry. Dan was het natuurlijk duidelijker geweest. Maar ik wist niet zo direct waar deze moest. Ik had nog naar een topic 'zwart-wit' gezocht, maar dat was er niet.

      Maar in elk geval: bedankt voor uw reactie!

      Comment


      • #4
        Re: Overzet

        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
        tja, 't is meestal stil bij mijn foto's. Of ik moet een slechte foto posten, dan krijg ik reactie.
        Maar in elk geval: bedankt voor uw reactie!
        Dan weet je toch wat je moet doen ! In feite had ik dat nog niet doorzien - goede tip
        Op je foto is weinig aan te merken hoor, alleen de 'categorie' zoals je zegt is soms moeilijk te bepalen. Architectuur of abstract zou een optie kunnen zijn ! Van reeksen ben ik geen voorstander want dan krijg een een 'stemming', en dat is alleen bij verkiezingen, uitgezonderd in de voorziene categorie hiervoor.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Overzet

          Mooie foto
          Website : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
          Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
          Leeftijd : 23 Jaar.

          Comment

          Working...
          X