Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godox TT350F (+X1T-F trigger)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godox TT350F (+X1T-F trigger)

    Hoi,

    Ik bezit over een Fuji X-T20 met de 18-55 en las dat er net een relatief goedkope off camera flits is uitgebracht door Godox. Nu lijkt me dat wel een leuk hebbeding (amazon voor 80-90€...). Maar wat kan ik van zo iets verwachten?

    Wat ik zou willen:
    - Flash voor indoor op (familie)feestjes zodat ik kan kiezen voor een kleinere aperture (meer mensen in focus) en snellere sluitersnelheid (kids...). De hoge ISO is voor de X-T20 niet echt een probleem, ruis valt mee, maar als die dan ook lager kan is dat mooi meegenomen.
    - De pop-up flash geeft echt lelijke beelden, ik wil daarom wat bouncen op het plafond enzo en de diffuser gebruiken...
    - Eventueel de flash gebruiken als fill light voor als ik tegen de zon in trek of 's avonds icm met langere exposure.

    Ik ben een absolute beginner op gebied van flash!

    Doe ik hier nu een goede koop aan om alvast wat te testen? Of is het prut en laat ik het best voor wat het is.
    100-150€ is m'n max budget voor dit (aangezien ik het dus maar in 20% van m'n foto's zal gebruiken).
    Ik moet met m'n foto's ook geen prijzen winnen maar ik wil via de flash gewoon (familie) momenten kunnen vastleggen die ik anders zou missen (of met het lelijke flash effect van de pop-up flash). Het mag ook niet teveel gedoe zijn in gebruik, al ben ik wel iemand die technisch goed mee is en graag het een en andere wil proberen.

    Ik plan ook om de 23&50mm F2 primes te kopen omdat ik het prettig vind om met primes te werken. Dat zou voor indoors ook al wat oplossen maar niet alles uiteraard.

    Graag jullie feedback!

  • #2
    Re: Godox TT350F (+X1T-F trigger)

    De godox TT350F is een compacte goeie flits voor fujifilm en de TTL werkt goed on camera. Voor die prijs een no brainer !