Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natourcriterium Mechelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Natourcriterium Mechelen

    1 Sonny Colbrelli





    2 Arnaud Démare aan de kop(de latere winnaar)





    3 guillaume van keirsbulck



  • #2
    Re: Natourcriterium Mechelen

    Enkel de eerste spreekt me aan
    De isolatie van het onderwerp is goed.
    maar ik mis snelheid.
    "You never fail because you made a mistake
    You only win because you try"
    - Marcus Hilton (bekend danser)
    FLICKR

    Comment


    • #3
      Re: Natourcriterium Mechelen

      Goede compo's.
      1e en 3e foto mogen misschien iets lichter.
      De snelheid mis ik op zich niet (bij bekende wielerfotografen zie je dat bvb ook niet altijd).
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Natourcriterium Mechelen

        Qua belichting vind ik Guillaume perfect. Bekende wielerfotografen zoeken niet naar snelheid. Die willen alleen maar de renner in beeld voor de man in de straat zijn gazet.

        Comment


        • #5
          Re: Natourcriterium Mechelen

          voor mij de derde hoewel ik de foto onderaan iets meer zou hebben uitgesneden. Vind het contrast beter dan op de eerste. De tweede vind ik dan ietsje overbelicht.

          Comment


          • #6
            Re: Natourcriterium Mechelen

            De derde heeft voor mij wat teveel ruis.
            De eerste is wat mij betreft geslaagd al zou ik de schaduwen niet té ver terughalen, nu gaan de natuurlijke kleuren wat verloren. Tweede is idd overbelicht.

            Wat betreft de snelheid... Je kan moeilijk altijd snelheid weergeven, dan zouden alle wielerfoto's altijd pannings moeten zijn, dat hoeft gelukkig niet. Een frontaal beeld waarop je de krachtinspanning duidelijk ziet is mijn inziens minstens even goed of zelfs beter.
            Mvg,
            Gregory
            www.gvg-photo.com

            Comment


            • #7
              Re: Natourcriterium Mechelen

              De eerste vind ik zelf ook de beste vanwege de inspanning/uitdrukking op het gezicht en de spanning op de spieren.
              de 2de is misschien wat licht maar ik vind de uitdrukking in het rijtje ook wel leuk misschien kan ik het licht nog wat terug drijven, ik denk dat ik overal wel detail heb.
              De 3de is inderdaad in tegen hoge ISO gemaakt vandaar de ruis maar het was dan ook al bijna 22.00, hoewel de inspanning hier minder te zien is vind ik hem wel leuk omdat de streep er mee op staat. Vandaar ook dat ik heb onderaan niet meer gercropt heb.

              Comment


              • #8
                Re: Natourcriterium Mechelen

                Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                De 3de is inderdaad in tegen hoge ISO gemaakt vandaar de ruis maar het was dan ook al bijna 22.00, hoewel de inspanning hier minder te zien is vind ik hem wel leuk omdat de streep er mee op staat. Vandaar ook dat ik heb onderaan niet meer gercropt heb.
                Dat laatste vermoedde ik al maar ik vind de foto minstens even mooi zonder de eindmeet, nu ja smaken kunnen verschillen he, gelukkig

                Comment


                • #9
                  Re: Natourcriterium Mechelen

                  Drie leuke foto's, al zou ik ze zelf iets krapper kadreren.
                  Wat de eindmeet betreft ... die zou ik dan toch helemaal recht horizontaal zetten.
                  www.peterwagemans.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natourcriterium Mechelen

                    Eerste is iets te flets, laat de donkere partijen wat meer naar het zwart. Los daarvan de beste van de reeks voor mij.

                    Comment

                    Working...
                    X