Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hooiwagen in Berg.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hooiwagen in Berg.

    EK eventing in Berg bij Tongeren.

    Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

  • #2
    Re: Hooiwagen in Berg.

    Sterke actiefoto. Heel mooi moment te pakken
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Hooiwagen in Berg.

      topbeeld hoor! zeer scherp, veel detail, goede compo ...

      Comment


      • #4
        Re: Hooiwagen in Berg.

        Ik ga zeker mee met collega's, maar waarom niet de volledige kar mee op de foto.ik was ook aanwezig op E.K en vond de kar zeker de moeite om er bij op te staan..

        Comment


        • #5
          Re: Hooiwagen in Berg.

          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          Ik ga zeker mee met collega's, maar waarom niet de volledige kar mee op de foto.ik was ook aanwezig op E.K en vond de kar zeker de moeite om er bij op te staan..
          Jazeker, de kar was eveneens goed in orde maar ik heb gekozen voor deze uitsnede en wel om volgende redenen:

          - door deze uitsnede voorkom ik dat het "lelijk storende" witte paaltje mét plaat (aanwijzingen voor de ruiters) in beeld komt.
          - ook voorkom ik de doorkijk onder de wielen van de wagen
          - ik koos voor de actie en niet voor de hooiwagen in het totale beeld maar ik heb beelden zat hoor waar de hooiwagen en ruiter met paard integraal opstaan
          Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

          Comment


          • #6
            Re: Hooiwagen in Berg.

            Oorspronkelijk geplaatst door omerti Bekijk bericht
            Jazeker, de kar was eveneens goed in orde maar ik heb gekozen voor deze uitsnede en wel om volgende redenen:

            - door deze uitsnede voorkom ik dat het "lelijk storende" witte paaltje mét plaat (aanwijzingen voor de ruiters) in beeld komt.
            - ook voorkom ik de doorkijk onder de wielen van de wagen
            - ik koos voor de actie en niet voor de hooiwagen in het totale beeld maar ik heb beelden zat hoor waar de hooiwagen en ruiter met paard integraal opstaan
            ben het met je eens, ik denk dat bij een beeld met de volledige kar de actie op zich minder op de voorgrond zal komen, letterlijk en figuurlijk ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Hooiwagen in Berg.

              Wat mij betreft een prima plaat!
              We spreken over actie, en dan is een goede crop vele malen sterker dan een ruim beeld. Behalve als je een volledige reportage dient af te leveren natuurlijk . Maar zoals TS zelf al aangaf, heeft hij ook voldoende beeld met de kar volledig op.

              Zonder twijfel een prima beeld!
              Mvg,
              Gregory
              www.gvg-photo.com

              Comment

              Working...
              X