Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe maakt men zoiets?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe maakt men zoiets?

    Iemand die me kan zeggen met welk programma men zoiets kan maken?


    Ik heb Photoshop en Lightroom.

    Met veel dank
    Andrea
    Last edited by LesC; 30 juli 2017, 13:51.

  • #2
    Re: hoe maakt men zoiets?

    Moderator Note: De code van Dropbox was zeer gemakkelijk te veranderen om de foto hier zichtbaar te tonen (achteraan dl=1 ipv dl=0), maar...
    ik vermoed dat dit geen foto van jou is, want anders zou je wel weten hoe de foto te maken.
    Daarom heb ik de foto achter een link geplaatst. Het volstaat voor de lezer om op 'zoiets' in jouw post te klikken.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: hoe maakt men zoiets?

      Dat is niet moeilijk in Photoshop. Maak eerst een duplicaatlaag aan in Photoshop zodat je altijd terug kunt naar het onbewerkte beeld en maak een selectie aan van het deel dat je intact wilt houden. Dan keer je de selectie om zodat jouw bewerkingen op het gewenste deel van het beeld plaatsvinden. Dan ga je naar Filter > Vervorm > Kronkel. Hier kun je naar hartelust experimenteren met de gewenste kronkel
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: hoe maakt men zoiets?

        Ondertussen had ik eens gezocht op de Helpdesk en het toch gevonden.
        Maar nu dus niet meer nodig om dit toe te passen want jij heb het al opgelost.
        Hartelijk dank LesC!

        Comment


        • #5
          Re: hoe maakt men zoiets?

          Olivetti,

          Zojuist eens toegepast op mijn eigen foto... gelukt!!!
          Heel hartelijk bedankt!

          Comment

          Working...
          X