Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoemen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoemen.

    Iemand een idee?

    Liefst in het Nederlands en al dan niet betalend.

    Ik ga namelijk binnenkort naar Namibië op vakantie en zou graag aan de dochter kunnen uitleggen wat we zien
    en er eventueel nog een weetje over vertellen.

    Een dus liefst geen 400p tellend fysiek boek met nen hardcover, want daar is geen plaats meer voor in de bagage!
    Canon 7DmkII, Canon 450D, Canon PowerShot S110

  • #2
    Re: Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoeme

    Moderator Note: Verplaatst van Gezocht, waar men enkel via privébericht kan reageren, naar Algemeen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoeme

      Ik heb niet gezocht voor Namibie maar ik heb al enkele keren gezocht op land/streeknaam + wildlife en dat gaf meestal een lijst met dieren (+foto's) die je kan tegenkomen. Het hangt dan van de website(s) af hoe handig de info is om mee te nemen als PDF of hardcopy. Je kan elke webpage printen "als pdf" met bv. het gratis doPDF.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoeme

        de meeste boeken van lonely planet (in het engels) zijn te verkrijgen als ebook.
        kijk ook eens naar bol.com.

        peter

        Comment


        • #5
          Re: Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoeme

          Als je ginder bent even binnen stappen in een lokale boekhandel.
          In Etosha verkochten ze een boek over de dieren die in het park voorkwamen. Toen verkrijgbaar in het Engels, Afrikaans en Duits.
          mvg,
          Patric

          Comment


          • #6
            Re: Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoeme

            Ik heb de meeste apps van deze:


            Beschikbaar via Play Store of the App Store. Echter, alles in het Engels. Je hebt er Lite versies in wat het allemaal wat gemakkelijker maakt.

            Comment


            • #7
              Re: Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoeme

              Ik heb hier 2 grote e readers die ik nauwelijks gebruik. Je mag hem gratis gebruiken later eventueel overkopen, geen probleem. Erwin uit Gent 0476/414 996

              Comment

              Working...
              X