PDA

Volledige versie bekijken : Ik ben op zoek naar een ebook (of pdf of app) om op safari de beestjes te benoemen.

Juma
28 juli 2017, 13:02
Iemand een idee?

Liefst in het Nederlands en al dan niet betalend.

Ik ga namelijk binnenkort naar NamibiŽ op vakantie en zou graag aan de dochter kunnen uitleggen wat we zien
en er eventueel nog een weetje over vertellen.

Een dus liefst geen 400p tellend fysiek boek met nen hardcover, want daar is geen plaats meer voor in de bagage! ;)

LesC
28 juli 2017, 13:41
Verplaatst van Gezocht, waar men enkel via privťbericht kan reageren, naar Algemeen.

on4bam
28 juli 2017, 17:14
Ik heb niet gezocht voor Namibie maar ik heb al enkele keren gezocht op land/streeknaam + wildlife en dat gaf meestal een lijst met dieren (+foto's) die je kan tegenkomen. Het hangt dan van de website(s) af hoe handig de info is om mee te nemen als PDF of hardcopy. Je kan elke webpage printen "als pdf" met bv. het gratis doPDF.

Heembeek
28 juli 2017, 20:54
de meeste boeken van lonely planet (in het engels) zijn te verkrijgen als ebook.
kijk ook eens naar bol.com.

peter

Patric_M
29 juli 2017, 09:19
Als je ginder bent even binnen stappen in een lokale boekhandel.
In Etosha verkochten ze een boek over de dieren die in het park voorkwamen. Toen verkrijgbaar in het Engels, Afrikaans en Duits.
mvg,
Patric

Sultana
2 augustus 2017, 08:45
Ik heb de meeste apps van deze:
http://www.mydigitalearth.com/mde/Default.aspx?alias=www.mydigitalearth.com/mde/digital

Beschikbaar via Play Store of the App Store. Echter, alles in het Engels. Je hebt er Lite versies in wat het allemaal wat gemakkelijker maakt.

wiewieneke
8 november 2017, 18:01
Ik heb hier 2 grote e readers die ik nauwelijks gebruik. Je mag hem gratis gebruiken later eventueel overkopen, geen probleem. Erwin uit Gent 0476/414 996