Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

16 km/u

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 16 km/u

    Deze stond ergens in Nederland op een wei klaar om te vertrekken. De uiterlijke ouderdom van dit werkpaard en vooral de 'snelheid' trok me aan voor deze opname. Of het nu in showcase of oordeel is maakt voor mij geen verschil !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: 16 km/u

    Mooi bakske in opvallend kleurenpalet
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: 16 km/u

      Thanks Peter ! Het is hier zeer stil en dus niet bevorderlijk om aan 'transport' te doen Straks komen ze weer klagen dat er weinig fotoplaatsingen zijn !!!
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: 16 km/u

        Dat stuk antiek staat er mooi gerestaureerd bij vind ik.
        Elk zijn smaak natuurlijk maar ik had de foto schuin van opzij en maar ruimte voor de tractor beter gevonden.
        De voorwielen stonden mooi om eentje schuin vanaf rechts vast te leggen.

        Stel je voor een ongeschoren boer erop in zijn hemdsmouwen opgerold en een gilet in strepen erover.
        Een puntige klak op zijn kop en een zelf gerolde hal opgerookte sigaret in z'n mondhoed.
        Een mens moet kunnen fantaseren hé.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: 16 km/u

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Dat stuk antiek staat er mooi gerestaureerd bij vind ik.
          Elk zijn smaak natuurlijk maar ik had de foto schuin van opzij en maar ruimte voor de tractor beter gevonden.
          De voorwielen stonden mooi om eentje schuin vanaf rechts vast te leggen.

          Stel je voor een ongeschoren boer erop in zijn hemdsmouwen opgerold en een gilet in strepen erover.
          Een puntige klak op zijn kop en een zelf gerolde hal opgerookte sigaret in z'n mondhoed.
          Een mens moet kunnen fantaseren hé.
          De boer stond natuurlijk even te ....

          Fijn dat dit soort machines nog gebruikt wordt. In een dorp vlakbij is een behoorlijke groep enthousiastellingen die dergelijke machines opknapt en soms vol trots in colonne door het dorp rijden.

          Deze staat er mooi op. Klaar om weg te rijden..
          Last edited by olivetti; 30 juli 2017, 15:48.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: 16 km/u

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Dat stuk antiek staat er mooi gerestaureerd bij vind ik.
            Elk zijn smaak natuurlijk maar ik had de foto schuin van opzij en maar ruimte voor de tractor beter gevonden.
            De voorwielen stonden mooi om eentje schuin vanaf rechts vast te leggen.

            Stel je voor een ongeschoren boer erop in zijn hemdsmouwen opgerold en een gilet in strepen erover.
            Een puntige klak op zijn kop en een zelf gerolde hal opgerookte sigaret in z'n mondhoed.
            Een mens moet kunnen fantaseren hé.
            Heel leuk verhaal, ik zie het al voor mij ! We hebben het niet steeds zoals we graag zouden willen, ik kon onmogelijk een andere hoek kiezen want allerlei rommel en obstakels verhinderde je voorgestelde 'kijk' te realiseren, dit was de enig mogelijkheid. Het kan altijd beter en we doen ons best
            Olivetti en LG, beiden van harte dank voor de commentaar.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: 16 km/u

              Boven vind ik het wat krap. Het rode steekt mooi af ! Heelder verhalen kunnen hierbij verzonnen worden!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment

              Working...
              X