Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Adobe !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt Adobe !!

    Beste mensen,

    Ik werk al enkele jaren met Lightroom 5 maar door de aankoop van een Fuji fototoestel kan ik hiermee geen RAW bestanden bewerken.
    Nu ik net een nieuwe computer heb dacht ik even ineens te upgraden naar een hogere versie van LR , maar dat was zonder de geldwolven van Adobe gerekend
    Upgraden kan niet meer , enkel nog een cloudversie samen met photoshop aan een maandelijkse vergoeding, ik dacht 12 euro per maand
    Moest ik photoshop gebruiken zou ik deze prijs mss nog verantwoord vinden, maar ik gebruik het niet dus.

    Veel keuze heb ik niet dus, ik ben Lightroom gewoon dus er mee blijven werken zou leuk zijn.
    Capture one is ook een mogelijkheid maar erg duur in aankoop en weer een nieuw leerproces

    Ik was waarschijnlijk niet de eerste die zich hieraan ergerde maar ik had Adobe's werkwijze pas sinds vandaag door.
    Shame on you !

    mvg
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

  • #2
    Re: Bedankt Adobe !!

    Is deze link misschien een hulp voor downloaden van LR6? https://helpx.adobe.com/lightroom/kb...downloads.html
    Ik weet niet of je met je serienummer van LR5 een upgrade kan maken.

    Comment


    • #3
      Re: Bedankt Adobe !!

      Zeer recente topic op BD, helaas in Algemeen geplaatst. Ik ga verplaatsen naar software: http://forum.belgiumdigital.com/f6/l...op-549134.html
      Alleszins: daar hebben ze LR6 blijkbaar nog kunnen aanschaffen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Bedankt Adobe !!

        Lightroom 6 KOPEN

        Comment


        • #5