Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luminar béta for Windows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luminar béta for Windows

    Zijn hier nog mensen die dat bestand niet kunnen openen?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Luminar béta for Windows

    Ben het nu aan het downloaden. Maar op het eerste zicht is dit een zip.file. Als je dit in je verkenner opent zou je het daar moeten kunnen uitpakken. En dan vanuit de nieuwe map ga je het kunneninstalleren.

    Anders even opnieuw downloaden? In je mail met key vind je de link om het opnieuw te downloaden.

    Edit: werkt perfect hoor. Aanklikken in verkenner. Bovenaan krijg je extract of uitpakken en dan zeggen waar je het wil uitpakken. En dan in die map Luminar_setup.exe aanklikken en hij is vertrokken.
    Last edited by Tonerider; 17 juli 2017, 11:04.

    Comment


    • #3
      Re: Luminar béta for Windows

      Ik zou in ieder geval ook opnieuw downloaden. Ik heb wat ge-googeld en zo, maar vind niet direct eerste ervaringen van Beta-testers op het Windows platform.
      Ik vind bij de Q&A (https://macphun.com/beta/edu#faq-sec) wel de nodige specificaties. Daaraan voldoe je toch, niet?
      What are the recommended system requirements for current Luminar PC Beta?
      CPU: Core i5 2.2 or equal
      RAM: 8 Gb or more
      GPU: 1Gb or more
      SDD drive with 20+ Gb free
      Windows 10
      What Windows versions are supported?
      Luminar is fully compatible with Windows 7, 8 and 10.
      Ik lees wel elders dat het programma nog niet volledig is (typisch voor beta), maar dat er regelmatige updates zouden verschijnen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Luminar béta for Windows

        Heb het al 4 keer gedownload en t' is iedere keer niks.
        Ik heb zopas een link gekregen en dat is het ZIP bestand die ik geopend heb met Winrar en nu zie ik een .exe bestand.
        Hier de link:



        @ Les: Jaja Les, mijn Pc is zelfs veel zwaarder (in vermogen toch).

        @ Tonerider: ik had gewoon geen enkele extensie. Heb dus zojuist een mail gekregen van waar ik downloadde (hun site nota bene) dat het bestand corrupt was.

        Moet er wel bijzeggen dat de support schitterend is en vooral SNEL.
        Last edited by Red Falcon; 17 juli 2017, 12:22.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X