Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag voor 17h00 besteld, morgen in huis...By A&C.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vandaag voor 17h00 besteld, morgen in huis...By A&C.

    Vandaag is de maat vol!
    De laatste tijd stelt AC me werkelijk zwaar teleur.
    Hun website draait zo slecht dat ik vaak niet naar de vorige pagina kan gaan.
    Als ik iets vraag via het chat venster krijg ik een antwoord, maar voor ik dat kan lezen...woep, weg.
    Als ik een mail stuur ipv de chat krijg ik de dag erna pas antwoord.

    Nu, ik bestel een grip voor mijn g80.
    Krijg standaard een order met "voor 17h00 besteld, morgen in huis" in vette letters.(15h40)
    Daarna een Dynalogic met een afspraakbevestiging. (16h20, tot hiertoe lijkt me alles normaal)
    Tot dat ik lees dat Dynalogic dat pak aan Bpost geeft en voor de maandag laat komen...WTF is hier loos?
    Via de track & trace wordt het pak nog steeds klaargemaakt door de afzender
    Ik bel naar Bpost: Dit pak staat niet op voor vandaag de 15de te leveren. Het zal voor maandag zijn...dus,

    Ik bel naar AC....wachten...wachten...en zo kan ik wel 20min doorgaan. Eindelijk krijg ik na bijna 20min, luisterend naar de slechtste kwaliteit wachtmuziek die ooit gehoord heb (ik overdrijf niet) iemand aan de lijn.
    "Ben juist terug uit vakantie en ik kan u ook niet juist zeggen wat er hier veranderd is..." Daar moet ik dan 20min naar muziek luisteren alsof dat uit een betonmolen kwam.
    De persoon in kwestie bevestigde me dat ik ingepland sta voor maandag. Why?...Dat is toch bedrog, misleiding of hoe moet ik dat noemen?

    Voor mij is de maat vol. NOOIT bestel ik nog iets bij die webwinkel. Ik betaal nog liever iets meer, waar ze alles doen voor een glimlach....
    En dat kan ik bevestigen, bij CB hebben ze me nog nooit in de steek gelaten en me steeds zeer snel geholpen...chapeau!
    Als je bij AC een body dmc-g80 koopt betaal je evenveel als de camera met kitlens 12-60mm. Leuk hé

    Nu gaan er vele zeggen dat ze nog nooit problemen hebben gehad. Daar was ik ook bij, maar sommige dingen stapelen zich op.
    Bij mijn huidige bestelling had ik een chatvenster om info gevraagd. Er kwam een antwoord en binnen enkele seconden, venster weg?


    Mijn D7200 was een retour en niet nieuw. De zegel van de kitlens was verbroken. Er waren vetvlekken op de sensor.
    Ik heb in de (14dagen) retour recht mijn camera moeten terugsturen naar procirep. Heeft me 20€ gekost omdat ze dit aanbevolen uit veiligheid.

    Bestelde een scosche hartslagmeter, waarvan ik al ene had (1.5j) en zeer goed werkte.
    De nieuwe was andere firmware. Werkte zeer slecht, dus omruilen.
    De 2de van hetzelfde en ook retour. Voor mij stopt het dan, maar ik kreeg wel te lezen "Na de gratis omruiling, hier de bevestiging van de gratis ophaling van uw product op...", nogal voor interpretatie vatbaar. Nochtans had ik de oorzaak van de firmware doorgegeven...voor wat dat waard was
    Tja, dan heb je het wel gehad.
    Ik sluit dat hoofdstuk hier af.
Working...
X