Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste dieren foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Eerste dieren foto's

    Ik was gisteren in de dierentuin van planckendael. En had mijn kitlens 18-105mm bij (is mijn verste), hierbij kwam ik toch snel tot de constatatie dat deze kwa lengte toch tekort kwam. Ik heb hier nog wel een paar foto's waar ik kort genoeg kon komen. Graag jullie opbouwende mening
    Nikon D5300






  • #2
    Re: Eerste dieren foto's

    Best hoopgevende foto's areon...en ik denk voor dit soort dieren dat je geen lengte te kort kwam eerder in tegendeel ...de twee eerste zitten redelijk krap in het kader ...nr 1 kon best wat ruimte gebruiken links terwijl nr 2 weer wat meer ruimte kon gebruiken rechts en boven...nr 3 dan weer vanonder...Al bij al mooie beelden hoor vooral de giraf kan me bekoren....
    Denk ook dat de lichtomstandigheden niet ideaal waren zon en schaduw welke op de dieren gemend vallen ...niet gemakkelijk dus ...

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: Eerste dieren foto's

      Klopt freddy kwa lengte ,maar deze 3-4 fotos waren de enige die voldeden de rest van de dieren was te ver. De foto's zelf had ik al wat gecropt dus deze kan ik mss terug iets meer ruimte geven.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste dieren foto's

        Toch bij alle drie knap het licht gevonden en geplaatst.
        Ik zou alleen bij 3 iets meer ruimte geven.(als dat al ging, gaat)
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Eerste dieren foto's

          Toch prima resultaat voor een kitlensje, je hebt er het beste van proberen maken
          Tweede en derde vind ik persoonlijk de betere, de eerste lijkt me teveel bewerkt en komt heel onnatuurlijk over

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Eerste dieren foto's

            De giraffe in zwart-wit is voor mij de beste.

            Handtekening zou ik weglaten.

            Comment

            Working...
            X