Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

..in de vlucht..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ..in de vlucht..

    Behoorlijk lastig voor de AF als de Steenuiltjes naar je toe vliegen op een heel korte afstand.

    Instagram

  • #2
    Re: ..in de vlucht..

    Dit heb je toch wel heel knap gedaan!

    Comment


    • #3
      Re: ..in de vlucht..

      Amai heel knap gedaan. Dat oogje is geweldig.
      Natuurfotografie Ruben Van Der Steen

      Comment


      • #4
        Re: ..in de vlucht..

        knap shot - klasse
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: ..in de vlucht..

          Knap geschoten Raf !
          Mooie vlieger.


          Johan

          Comment


          • #6
            Re: ..in de vlucht..

            Het internet wordt de laatste tijd overspoeld met opnames van Steenuilen, maar deze springt er toch wel uit
            Zal toch zelf ook eens iets moeten huren om die Steenuiltjes vast te leggen want in de vrije natuur kom ik ze bijna niet tegen
            In ieder geval weer een topper hoor Raf !

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: ..in de vlucht..

              Volg men voorgangers Raf...om tot dit resultaat te komen lijkt het me oefenen oefenen en nog eens oeferen en verder geduld en goed materiaal...


              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: ..in de vlucht..

                Prachtig vluchtshot!
                Zie ook flickr

                Comment


                • #9
                  Re: ..in de vlucht..

                  Gepaste sluitertijd!
                  mvg
                  marcel

                  Comment


                  • #10
                    Re: ..in de vlucht..

                    Het gaat inderdaad razendsnel, persoonlijk vind ik in deze foto de houding van het kopje minder.
                    http://www.paulvanrooy.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: ..in de vlucht..

                      Moeilijke fotografie, dat is zeker.
                      Maar, in een wedstrijd zou het ontbrekend tweede oog van de vogel de doorslag geven om niet geselecteerd te worden.
                      Geslaagd, ja, 100 % goed , neen.
                      Dit is mijn eerlijke mening.

                      Pixelboy

                      Comment


                      • #12
                        Re: ..in de vlucht..

                        Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                        Moeilijke fotografie, dat is zeker.
                        Maar, in een wedstrijd zou het ontbrekend tweede oog van de vogel de doorslag geven om niet geselecteerd te worden.
                        Geslaagd, ja, 100 % goed , neen.
                        Dit is mijn eerlijke mening.

                        Pixelboy
                        Dat is ook de reden waarom ik niet aan wedstrijden zal deelnemen, mijn foto's zijn niet goed genoeg...
                        Maar als jij in een eerdere post niet weet wat een kleurprofiel is weet ik genoeg over jou..
                        Instagram

                        Comment


                        • #13
                          Re: ..in de vlucht..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
                          Maar als jij in een eerdere post niet weet wat een kleurprofiel is weet ik genoeg over jou..
                          Raf, je post hier keer op keer fantastische foto's en ook deze is weer knap...

                          maar ik vind het jammer dat je op een forum zoals dit toch vaak "pissig" reageert op milde kritiek ...
                          Als je op een dergelijk forum al niet meer mag zeggen dat je de foto niet 100 % goed vindt ... dan heeft een forum geen zin meer en post je beter op instagram of Facebook daar vindt iedereen alles altijd fantastisch....

                          Ik reageer inderdaad niet veel en graag (meer) op dit forum omdat het zo "gevaarlijk" is om op tenen te trappen.

                          Als ik een foto post ben ik er meer mee als ik kritiek krijg dan dat iedereen het geweldig vindt gewoon om vriendschappelijk te blijven of om Ego's te strelen .
                          Ik post meestal foto's waarvan ik een oordeel over wil krijgen ( nooit in showcase, want ik vind dat anderen daar moeten over oordelen of een foto "showcase" waardig is).

                          Een beetje meer objectieve opbouwende kritiek , zoals Sieg bvb doet zou dit forum goed doen ...
                          Ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee ook op tenen trap. Het zij zo ...[emoji849]
                          http://woutercardoen.myportfolio.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: ..in de vlucht..

                            Pracht foto dit Raf....Zeker zeer hoge moeilijksheidgraad....Scherpte precies juist waar die moet zijn, en mooi de beweging nog in de vleugels...Hele knappe..

                            Bovenstaande reacties lezend kan ik ook Raf zeker wel begrijpen.
                            Dit is gewoonweg een klasse foto, had die met 2 ogen nog beter geweest?....Ja, maar ik zou deze foto maar al te graag geschoten willen hebben.
                            Maar zo'n reactie over wedstrijdfotografie zakt mijn broek ook wel van af.

                            En ook bovenstaande over het niet reageren op anderen ivm "gevaarlijk"
                            De mensen die nooit op anderen reageren komen bij mij ook op een negeerlijst. Als ik geen tijd heb voor het forum om op anderen te reageren zal ik zeker ook geen foto's plaatsen...Als je een foto plaatst doe je dit om zowel positieve als opbouwende kritiek te krijgen, dus ik vind dat je dit ook naar anderen verplicht bent.
                            Helaas zijn er al te veel van hier op het forum, zou liever zien dat deze naar Flickr of 500px zouden gaan ipv hier hun ego strelen.

                            Sorry voor mijn kleine frustratie in je topic Raf..
                            Last edited by jos82; 18 juni 2017, 21:11.
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment


                            • #15
                              Re: ..in de vlucht..

                              Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
                              Dat is ook de reden waarom ik niet aan wedstrijden zal deelnemen, mijn foto's zijn niet goed genoeg...
                              Maar als jij in een eerdere post niet weet wat een kleurprofiel is weet ik genoeg over jou..
                              Oh, sorry als ik iets verkeerds heb geschreven.

                              Zal ik NOOIT meer doen. Dit is ook de reden waarom veel mensen niets durven posten.
                              En inderdaad, wat het kleurenprofiel betreft, daar heb je dan ook gelijk in.

                              Mijn excuses als ik je geërgerd heb.

                              Pixelboy.



                              Pixelboy

                              Comment

                              Working...
                              X