Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diamond race waterski viersel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] diamond race waterski viersel

    Last edited by crosser; 8 juni 2017, 10:58.

  • #2
    Re: diamond race waterski viersel

    Knappe foto. (Links 2 cm wegknippen maakt hem nog beter, denk ik.)
    www.peterwagemans.be

    Comment


    • #3
      Re: diamond race waterski viersel

      Ik heb de indruk dat de foto niet echt scherp is, zeker niet op de helm en het borststuk van de skiër.
      De skiër staat m.i. eveneens te fel in het midden. Achteraan er een stuk af zou het geheel beter maken.
      De exif zijn verborgen gehouden maar ik denk dat een hogere sluitingssnelheid alles beter gemaakt zou hebben.
      De spatten van het water zouden dan sprankelender overkomen. Ook het geheel wat oplichten zou helpen.
      Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

      Comment


      • #4
        Re: diamond race waterski viersel

        Oorspronkelijk geplaatst door omerti Bekijk bericht
        Ik heb de indruk dat de foto niet echt scherp is, zeker niet op de helm en het borststuk van de skiër.
        De skiër staat m.i. eveneens te fel in het midden. Achteraan er een stuk af zou het geheel beter maken.
        De exif zijn verborgen gehouden maar ik denk dat een hogere sluitingssnelheid alles beter gemaakt zou hebben.
        De spatten van het water zouden dan sprankelender overkomen. Ook het geheel wat oplichten zou helpen.
        omerti,

        heb de foto aangepast zoals beschreven maar had hem bewust zo geplaatst omwille van het spoor dat de ski achterlaat.
        wat betreft de spatten van het water is een momentopname.de belichting heb ik zo gelaten want op histogram was deze perfect.
        de exif zijn 1/1600 f 6.3 iso 320 en op 200mm

        grtz marc.

        Comment


        • #5
          Re: diamond race waterski viersel

          Histogram is statistiek - is een nuttig gebruiksinstrument om te kijken of er geen zones compleet wit of zwart zijn - meer niet.
          En je kan best zoveel mogelijk naar rechts opschuiven in het histogram.
          Ik zou de foto ook wat oplichten - en het schuim op de golven mag in mijn ogen gerust wat witter.
          Verder mooi en goed vastgelegd.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X