Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitslagen per foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uitslagen per foto

    Ik wilde weten of de punten per foto ook bekend worden gemaakt. Er wordt nog vrij beperkt commentaar geleverd, dus daar valt nog niet zo veel uit af te leiden. Toch wil ik graag weten hoe mijn foto heeft gescoord t.o.v. de overige foto's . Een ranglijst zou fijn zijn.

  • #2
    Re: uitslagen per foto

    Oorspronkelijk geplaatst door straatman52 Bekijk bericht
    Ik wilde weten of de punten per foto ook bekend worden gemaakt. Er wordt nog vrij beperkt commentaar geleverd, dus daar valt nog niet zo veel uit af te leiden. Toch wil ik graag weten hoe mijn foto heeft gescoord t.o.v. de overige foto's . Een ranglijst zou fijn zijn.
    bij de challenge bedoel je? Ik zie i.e.g. een gemiddelde en h et aantal stemmen per foto staan hoor.

    Comment


    • #3
      Re: uitslagen per foto

      Oorspronkelijk geplaatst door straatman52 Bekijk bericht
      Ik wilde weten of de punten per foto ook bekend worden gemaakt. Er wordt nog vrij beperkt commentaar geleverd, dus daar valt nog niet zo veel uit af te leiden. Toch wil ik graag weten hoe mijn foto heeft gescoord t.o.v. de overige foto's . Een ranglijst zou fijn zijn.
      Je moet de foto's rangschikken via de pijltjes rechtsboven. Positie pijltje naar beneden.


      Er wordt geen rangnummer gegeven. Jijzelf staat op de 2de pagina, op de eerste rij na stampers en voor PaquitaSix.


      Er staan er 20 op de eerste pagina, wat betekent dat jij #22 bent in de einduitslag. Klikken op jouw foto geeft je dan de info die je wil bekijken.
      Helpt dat?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: uitslagen per foto

        Heel interessant is ook de link (Toon details) in de rubriek populariteit.
        Als je daar klikt zie je hoeveel mensen x aantal punten gegeven hebben.
        Als je ziet dat een meerderheid 6 of 7 punten geven bijvoorbeeld, maar enkele zeer lage scores de gemiddelde score onderuit halen, (of omgekeerd),
        dan zegt dat nog meer over de waardering van een foto dan de gemiddelde score.

        Comment

        Working...
        X