Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-..

    de laatste SHOOT is lovend over de Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-.. Ik wil er me dus een aanschaffen. Maar, ik wil zeker zijn van het juiste model om de draadloze flitstrigger te kunen gebruiken. IInterpreteer ik het artikel juist dat als ik een Canon Speedlite 580EX heb de Pro L-478DR nodig hebv (en NIET de FX of EL versie)?

    Danny

  • #2
    Re: Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-..



    De trigger versie verwijst naar de comptabiliteit met de ontvanger ttz de EL is compatibel met ELINCHROM, de PX met de PHOTTIX en de DR met de Pocket Wizard ontvanger.
    Van belang is dus of de ontvanger op de CANON speedlite compatibel is met de Pocket Wizard. Zoniet moet ge een compatibele ontvanger op de flash zetten. Indien dit zo is, is het interessant om te kijken welk merk van bijkomende lampen ge overweegt bij aan te schaffen en daarvoor de geschikte ontvanger te kopen om de huidige Speedlite aan te sturen. Anders blijft ge zender, ontvangers kopen.
    Zelf gebruik ik de gewone D in combinatie met een losse trigger van de studiolampen en compatibele ontvanger op de reportageflash.

    grts
    Patric
    Last edited by Patric_M; 30 mei 2017, 20:23. Reden: toevoeging

    Comment

    Working...
    X