Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke foto's in "stilleven en abstract"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke foto's in "stilleven en abstract"

    Ik ben sinds kort actief op dit forum. Het valt mij op dat er in deze rubriek veel foto's staan die ik niet als stilleven of abstract zou betitelen. Worden deze foto's niet naar andere rubrieken verwezen? Of moet ik mijn idee over abstract en stilleven bijstellen?

  • #2
    Re: welke foto's in "stilleven en abstract"

    In principe, is het de fotograaf zelf die bepaalt waar zijn/haar foto het beste thuishoort. Soms krijgen we als Mods bericht (via het uitroepteken) om een topic van een 'minder goed gekozen' subforum te verplaatsen naar een ander. Maar die berichten gaan praktisch altijd uit van de fotograaf, niet van iemand die vindt dat een bepaalde topic er thuishoort of niet. Soms vind je een dergelijke opmerking als reactie op de foto. Ook dan is het aan de fotograaf om te beslissen er al dan niet rekening mee te houden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X