Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huur Camera en lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huur Camera en lens

    wat denken jullie er van, Ik zou een camera huren en lens, voor de foto's te trekken van huwelijk van mijn dochter. Had inlichting ge vraagt foto winkel, voor een lens Canon 24-70mm F/2.8 MK2 te huren, voor op mijn 80D, en ze zegde dat dat geen propleem was die op een crop te zetten. maar zo de 24 mm op crop niet wat krap zijn. Daarom dacht Ik, ook de 5D IV te huren. denken jullie dat ik er goed aan doe, alleen de lens te huren. De instellingen op de 5d IV zijn er veel meer dan de 80D, Basis instellingen zijn wel het zelfde van de 80D en 5D IV, maar dan begint het. En ja de 5D IV ken IK niet en dat kan voor problemen zorgen.

  • #2
    Re: huur Camera en lens

    Je kan eventueel de EF-s 17-55 F2.8 huren voor op de 80D wat goedkoper zal zijn dan de combinatie huren.
    Maar het best van al ben je volgens mij dat je je camera thuis laat en de fotograaf zijn werk laat doen en geniet van de trouw van je dochter.
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: huur Camera en lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Viper11 Bekijk bericht
      Je kan eventueel de EF-s 17-55 F2.8 huren voor op de 80D wat goedkoper zal zijn dan de combinatie huren.
      Maar het best van al ben je volgens mij dat je je camera thuis laat en de fotograaf zijn werk laat doen en geniet van de trouw van je dochter.
      Niet doen: jij gaat niet genieten van het feestje... Familie fotograferen is zowat het moeilijkst. De kans is dus groot dat je het gaat verknoeien, en een tweede kans krijg je niet. Geef die job aan een pro.
      Ik kan er je wel enkele opnoemen...
      Huwelijksfotografie is een vak apart...
      mvrgr
      Fred

      ps: en niets weerhoud je ervan om af en toe met je huidig materiaal toch een fotoke te nemen...
      https://efbeo.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Re: huur Camera en lens

        Oorspronkelijk geplaatst door efbeo Bekijk bericht
        Niet doen: jij gaat niet genieten van het feestje... Familie fotograferen is zowat het moeilijkst. De kans is dus groot dat je het gaat verknoeien, en een tweede kans krijg je niet. Geef die job aan een pro.
        Ik kan er je wel enkele opnoemen...
        Huwelijksfotografie is een vak apart...
        mvrgr
        Fred

        ps: en niets weerhoud je ervan om af en toe met je huidig materiaal toch een fotoke te nemen...
        Hierin volg ik Fred

        Mocht je voor een foto'tje erbij toch een camera + lens willen lenen. Kijk dan ook eens of je de 6D + 24-70 F4 IS kan lenen.

        De 6D zal makkelijker te bedienen zijn en de slaag kans op scherpe opnamen met de F4 IS is groter. Dat de scherpte net niet goed zit bij een F2.8 24-70 is groter, als met een F4. En tevens heb je bij de F4 stabilisatie. Ook is een flits ook wel een handig iets, mocht je ermee overweg kunnen uiteraard.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment

        Working...
        X