Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel Kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototoestel Kopen

    Hallo Allemaal

    Ik ga in September een aantal weken rondtrekken in Canada. Nu wil ik voor deze reis een fototoestel aanschaffen om van de natuur en wildlife mooie foto's te maken. Ik ken echter niet veel van fotografie en al helemaal niets over de toestellen en hun specificaties.
    Ik heb zelf al een beetje rondgekeken op internet en kwam bijvoorbeeld bij een Panasonic Lumix FZ82, maar ik weet niet of dit iets interessants is of als dit misschien te moeilijk is vermits ik niet echt ervaren fotograaf ben. Of zeggen jullie dan van toch voor een spiegelreflex tegaan in plaats van een powerzoom. Of het gewoon bij een simpel compactcameraatje houden. Ik wil natuurlijk zeer mooie foto's maken op deze reis en zeker enkele dieren mooi op foto zetten.

  • #2
    Re: Fototoestel Kopen

    Een reflex zou ik zeker niet doen als ik u was.Ik zou eerder een systeemcamera met apsc of mft sensor.nemen.

    Comment


    • #3
      Re: Fototoestel Kopen

      Natuur en wildlife is reflex beter, maar duurder.
      [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

      Comment


      • #4
        Re: Fototoestel Kopen

        Bekijk de Panasonic FZ1000 eens. Niet zo heel duur en een fantastisch
        toestel voor uw doeleinden.

        Comment


        • #5
          Re: Fototoestel Kopen

          Oorspronkelijk geplaatst door doude Bekijk bericht
          Bekijk de Panasonic FZ1000 eens. Niet zo heel duur en een fantastisch
          toestel voor uw doeleinden.
          Waarom zou ik dan voor dit toestel gaan niet bijvoorbeeld niet voor de FZ82 die toch nog een stukje goedkoper is?

          Comment


          • #6
            Re: Fototoestel Kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door KoenEe Bekijk bericht
            Waarom zou ik dan voor dit toestel gaan niet bijvoorbeeld niet voor de FZ82 die toch nog een stukje goedkoper is?
            Omdat de FZ82 een veel kleinere sensor heeft. De beeldkwaliteit van de FZ1000
            is beduidend beter. En bij iets minder gunstige lichtomstandigheden staat de FZ
            1000 nog altijd zijn mannetje.

            Comment

            Working...
            X