Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Homepage veranderd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Homepage veranderd

    Ik heb onze Homepage veranderd ,dus als jullie een kijkje willen nemen graag, en eventuele op of aan merkingen zijn welkom
    Groetjes NoName&Coby
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: Homepage veranderd

    Kben maar meteen eens gaan kijken zie Ziet er goed uit vind ik: lekker duidelijk en strak. Kleine opmerkingetjes: op de homepage zijn de buttons niet volledig zichtbaar omdat de foto van Coby wat overlapt dermee. Op de linkspagina en op de wie zijn wij pagina loopt een beetje tekst in elkaar op mijn scherm. Dat jullie albums niet bereikbaar zijn, dat is maar tijdelijk zeker?


    Groetjes, Kat
    http://katrijn.fotopic.net
    Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

    Comment


    • #3
      Re: Homepage veranderd

      Oorspronkelijk geplaatst door Kat
      Kben maar meteen eens gaan kijken zie Ziet er goed uit vind ik: lekker duidelijk en strak. Kleine opmerkingetjes: op de homepage zijn de buttons niet volledig zichtbaar omdat de foto van Coby wat overlapt dermee. Op de linkspagina en op de wie zijn wij pagina loopt een beetje tekst in elkaar op mijn scherm. Dat jullie albums niet bereikbaar zijn, dat is maar tijdelijk zeker?


      Groetjes, Kat
      Hallo Kat
      Dit is vreemd, want het is een homepage die gereed is,en thuis op mijn scherm 1280x1024 is alles oke,en op de laptop met scherm van 1024x768 blijft ook alles goed ,wel met een iets verandering ,maar niet overlappend van foto of wat dan ook ,wil jij kijken wat er gebeurt met fullscreen op je computer,alvast bedankt voor je reactie (wacht ook nog even op andere reactie voor dat ik verder gaat)

      Groetjes NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Homepage veranderd

        Klopt inderdaad, zodra het venster te klein wordt (sleep het venster maar eens wat smaller) gaat alles over elkaar lopen.

        In de broncode zie ik ook een verkeerd gebruik van spaties, dat geeft nooit een consequent resultaat.

        Toevoeging: als je de muisknop inhoudt ergens links of rechts van de foto op de homepage kom je bij Nedstat terecht
        Last edited by Hombre; 15 september 2004, 18:05.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Homepage veranderd

          Hey Noname,

          op full screen is het inderdaad niet meer zo dat de foto overlapt. En de links naar de albums blijjken hier nu toch ook te werken.

          groetjes!
          http://katrijn.fotopic.net
          Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

          Comment


          • #6
            Re: Homepage veranderd

            Ik krijg een fout wanneer ik de albums en het gastenboek wens te zien. Melding dat hij de omgeving niet vind
            Ziet er anders fris, eenvoudig uit
            en ... Noname is Knownname geworden
            Tip, misschien ook melding geven van gebruikte nicknames, zonder de melding van de forums (of is het fora). Kwestie van te hinten
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Homepage veranderd

              Op full screen zie ik netjes alles zonder overlappingen. Bij beide albums en het gastenboek krijg ik een error zodat ik deze niet kan zien.

              Groetjes,
              Rudy
              Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

              Comment


              • #8
                Re: Homepage veranderd

                Oorspronkelijk geplaatst door Rud
                Op full screen zie ik netjes alles zonder overlappingen. Bij beide albums en het gastenboek krijg ik een error zodat ik deze niet kan zien.

                Groetjes,
                Rudy
                Idem dito hier. Error wanneer ik naar de albums wil...

                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: Homepage veranderd

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                  Klopt inderdaad, zodra het venster te klein wordt (sleep het venster maar eens wat smaller) gaat alles over elkaar lopen.

                  In de broncode zie ik ook een verkeerd gebruik van spaties, dat geeft nooit een consequent resultaat.

                  Toevoeging: als je de muisknop inhoudt ergens links of rechts van de foto op de homepage kom je bij Nedstat terecht
                  Hallo Hombre
                  wat de spatie,s betreft wist ik geen andere oplossing
                  en van netstad weet ik ook nog niet wat er mee aan de hand is,maar ik blijf zoeken
                  Bedankt voor je reactie
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Homepage veranderd

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kat
                    Hey Noname,

                    op full screen is het inderdaad niet meer zo dat de foto overlapt. En de links naar de albums blijjken hier nu toch ook te werken.

                    groetjes!
                    Hallo Kat
                    ben er achtergekomen dat er soms een verkeerde URL wordt gebruikt vandaar dat een link dan niet werkt
                    (weet nog niet hoe ik dat moet oplossen)als een link het niet doet dan gebruikt hij een link van mijn oude site,terwijl die volgens mij niet meer in de broncode staat
                    dus moet ik nog even verder zoeken naar het probleem.
                    bedankt voor je reactie en groetjes
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Homepage veranderd

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                      Idem dito hier. Error wanneer ik naar de albums wil...

                      Greetz, Kariboe
                      Hallo Kariboe
                      wat betreft de Error ,wil je even kijken op mijn reactie bij Kat,

                      Groetjes NoName
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Homepage veranderd

                        Hallo Coby en Jan,
                        ziet er goed uit en fijn dat mijn albums nog bij de links staan.
                        Alleen kan ik jullie niets in het gastenboek schrijven, probeer het straks nog wel eens. Zelfde deed zich voor bij de albums, maar daar kom ik nu wel in en ze zien er - net als de hele site - prima en verzorgd uit.
                        Krijg steeds een melding dat hij de pagina niet kan vinden.

                        Groeten, Jan.
                        Last edited by jan.brouwers; 16 september 2004, 08:16.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Homepage veranderd

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rud
                          Bij beide albums en het gastenboek krijg ik een error zodat ik deze niet kan zien.

                          Groetjes,
                          Rudy
                          Hallo Rud
                          Ik heb gezien dat er soms een verkeerde link wordt gebruikt , als je wil kijk dan maar even op mijn reactie bij Kat

                          Groetjes NoName en bedankt voor je reactie
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Homepage veranderd

                            Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
                            Ik krijg een fout wanneer ik de albums en het gastenboek wens te zien. Melding dat hij de omgeving niet vind

                            Hallo wimvan

                            Ja ik wordt er ook mad van want dan doet hij het wel en dan weer niet, heb gezien dat als hij het niet doet ,de url wordt gebruikt van mijn oude site terwijl deze niet meer in mijn broncode staat,en wat betreft die nickname die staan toch bij de links, of bedoel je wat anders? ik hoor het graag
                            Bedankt voor je reactie en groetjes
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Homepage veranderd

                              Oorspronkelijk geplaatst door jantjeb
                              Hallo Coby en Jan,
                              ziet er goed uit en fijn dat mijn albums nog bij de links staan.
                              Alleen kan ik jullie niets in het gastenboek schrijven, probeer het straks nog wel eens. Zelfde deed zich voor bij de albums, maar daar kom ik nu wel in en ze zien er - net als de hele site - prima en verzorgd uit.
                              Krijg steeds een melding dat hij de pagina niet kan vinden.

                              Groeten, Jan.
                              Hallo jantjeb
                              eerst bedankt voor je reactie,ik heb nu gezien dat er soms de verkeerde url wordt gebruikt ,als je wil lees dan ook even mijn reactie's bij de andere die hebben gereageert
                              Groetjes Jan en Coby
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X