Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hosten van foto portfolio met shop en Europese printers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hosten van foto portfolio met shop en Europese printers

    Ik host momenteel mijn portfolio bij Smugmug maar ze voorzien in de shop geen mogelijkheid tot formaten in cm, enkel in inches.
    Dat is te moeilijk voor mijn klanten en bovendien ligt de transportkost voor de prints te hoog
    Ik zoek nu een gelijkaardige, professionele, hosting service waarbij mijn klanten in mijn winkel wel formaten in centimeters kunnen kiezen.
    En dan nog bij voorkeur een die een europees lab gebruikt met een aanvaardbare transportkost

    Iemand een idee?

  • #2
    Re: hosten van foto portfolio met shop en Europese printers

    Bij Smugmug is het printlab afhankelijk van de locatie van de gebruiker, maar ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee.
    Maar de prints voor de EU worden gemaakt bij Loxley Colour, en ik zie daar ook alleen maar afmetingen in inches staan...

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: hosten van foto portfolio met shop en Europese printers

      Je hebt het fout en ik heb ook even moeten zoeken.
      Ze worden wel in cm mee weergegeven, je moet aan de klant enkel zeggen dat hij "buy this photo" moet klikken. Als hij/zij dit doet komen zowel inch als cm tevoorschijn.
      Wat de verzendkost betreft zit ik met hetzelfde probleem en zou daarom ook uitzien naar een alternatief. Echter denk ik dat dan het besten is een lager abo te nemen bij smugmug en de verkoop van eventuele prints nog altijd manueel te doen bij een labo hier.
      Bij smugmug moet je zelf het labo kiezen bij het opstellen van je prijs, echter raden ze voor Europa Loxley aan omdat zij van uit Engeland natuurlijk goedkoper kunnen leveren dan een bedrijf uit USA.
      Heb hen het probleem met de verzendkosten ook aangekaart en ze gaan hier niet vanaf.
      Aan de andere kant als je een print van gorter dan 30cm doet bij profoto , heb je buiten nl ook een verzendkost van 8,50 € dus die 6,77 is idd veel voor 1 of 2 kleine prints.

      Comment

      Working...
      X