Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

    Met een kleine voorsprong wint tantine de BD-Challenge van april 2017. De eindspurt tussen haar en Delvaux Michel was spannend; er waren dan ook meer overeenkomsten tussen de twee inzendingen dan verschillen: een door mensen gemaakte knoop (de eerste van metaal, de tweede van touw), gekoppeld aan een natuurelement (druppel vs kuiken) dat net-wel/net-niet met de aandacht van de kijker ging lopen, een vage groene achtergrond... Woody04 haalt nog net (en met een nog kleiner verschil met zijn voorganger) het ereschavotje met een erg grafisch beeld, terwijl we vlak naast het podium de winnaar van de vorige maand (en een veelvoudige winnaar in het verleden) terugvinden: Katrien1957.
    Knopen allerhande, maar dat had ik met dit thema ook meegegeven, want in de eindrangschikking wisselen de knopen (enkelvoud: knop) af met geknoopt touw of ander materiaal dat zich daartoe leent (zelfs broekspijpen kunnen geknoopt worden, hoewel dat niet zo voor de hand ligt als bv een das ). Ik ben tevreden, ik hoop jullie ook.

    Mijn gelukwensen gaan op de eerste plaats naar de winnaar en haar twee 'opvolgers', maar uiteindelijk naar iedereen die mijn uitdaging (want dat is uiteindelijk de NL vertaling van challenge) durfden aangaan.
    Mijn dank gaat uit naar diegenen die weer ijverig commentaar hebben geleverd, hoewel niet iedereen daarmee gediend is. Weet dat je het recht hebt om mij te vragen om bij jouw foto één of meerdere commentaren te schrappen. Maar til er a.u.b. niet zo zwaar aan! Wie weet leer je eruit?

    Het thema voor mei 2017 wordt "terugkerende patronen". Ik ben ervan overtuigd weer mooie inzendingen van de moedige deelnemers te mogen zien!
    Last edited by LesC; 1 mei 2017, 14:54.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

    Gefeliciteerd met de overwinning tantine! Heel knap gezien, mooi in macro vast gelegd en een verdiende winnaar!
    Grts Woody04

    Comment


    • #3
      Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

      Van harte proficiat van de winnares Tantine het is een welverdiende winnaar, tevens ook mijn felicitaties aan het hele podium.
      En een dikke pluim aan alle deelnemers
      Groetjes Katrien
      Last edited by Katrien1957; 2 mei 2017, 10:04.
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

        Gefeliciteerd tantine. Weer eentje om in te kaderen en in je eregalerij te hangen
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

          Proficiat tantine met je eerste plaats en ook aan de andere deelnemers

          Comment


          • #6
            Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

            Proficiat Tantine en aan alle andere deelnemers!

            Groetjes, Marchristan.

            Comment


            • #7
              Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

              Bedankt voor de felicitaties!
              Tevens een dikke proficiat aan Delveaux Michel en aan Woody04 voor de 2de en 3 de plaats!
              Mijn felicitaties ook aan alle andere deelnemers!
              Op naar de volgende challenge!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

                Zoals jullie weten -of niet weten- maar ik nomineer telkens de Challenge-winnaar voor de wekelijke Hall of Fame van BD. Tot mijn groot plezier kan ik aankondigen dat de foto van tantine geselecteerd werd voor de HoF van 2017, week 18. En dat was weer even geleden.
                Dus ook daarvoor een dikke proficiat, tantine.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Tantine wint de BD-Challenge van april 2017, thema: "Knopen". Proficiat!

                  Dikke proficiat met je HOF.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment

                  Working...
                  X