Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zien jullie er wat in.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zien jullie er wat in.

    Je kan je inschrijven via een soort crowdfunding project (Kickstarter)
    en dat voor een lenswissel systeem, een hulpje om je lenswissels gemakkelijker te maken.
    het ding TriLens genaamd zou je aan je riem kunnen hangen, en je kan er drie gemakkelijk
    te bereiken objectieven aan hangen, vergrendeld en ook een afdichting deksel is natuurlijk
    mogelijk, bekijk het zelf eens.

    Last edited by Guest42; 23 april 2017, 06:48.

  • #2
    Zien jullie er wat in.

    Ik ben eens gaan kijken en ik zie me toch echt niet over straat wandelen met 3 lenzen open en bloot. Het lijkt me nogal aanlokkelijk voor individuen met minder eerlijke bedoelingen.

    Bovendien lijkt me dit vooral een marketingtruc.

    Daarnaast heb ik het zo niet op crowdfunding projecten. Ik heb het al moeilijk genoeg om het rendement van bestaande ondernemingen in te schatten, dat ik me daarnaast zou smijten in een one-product-onderneming.
    Voor mij is het risico van crowdfunding gewoon te groot en beoordeel ik projecten en ondernemingen op hun merites, hun business project en hun management. Maar de drie elementen moeten wel alle positief scoren.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Zien jullie er wat in.

      Ik heb het niet zo op dingen ophangen aan de broeksriem. Die is daar meestal niet voor gemaakt.
      Bovendien zakt je broek af

      Comment


      • #4
        Re: Zien jullie er wat in.

        Om objectieven mee te nemen hebben ze ooit fototassen uitgevonden.
        Al rennend In het filmpje doet doet deze marathonloper nog niet de moeite om de zonnekap er goed op te zetten.
        Deze bungelende objectieven aan een riem lijkt mij ook niet zo bevordelijk voor de bajonet ring.
        Last edited by Eenbes; 23 april 2017, 09:06.

        Comment


        • #5
          Re: Zien jullie er wat in.

          Lijkt me eerder zelfs onhandig, én als er geen lens opzit op 1 van de 3 aansluitingen dien je deze ook nog eens af te sluiten met een dop, erg omslachtig lijkt het me

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
          portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

          Comment


          • #6
            Re: Zien jullie er wat in.

            Volgens de manier waarop ik werk (portretfotograaf) lijkt me dit nergens nuttig voor.
            Ook denk ik dat dit veel stof en vuil moet gaan vangen.

            Comment


            • #7
              Re: Zien jullie er wat in.

              Ik zie je daar toch echt geen 2-3kg objectieven aanhangen... misschien handig voor enkele lichte prime lenzen, maar die stop je even snel in een kleine tas.
              Nikon shooter - Samyang fan

              Comment


              • #8
                Re: Zien jullie er wat in.

                Origineel product.

                Maar niet voor mij vrees ik.
                Ik zou het al snel op mijn heupen krijgen, met zo'n gewicht dat langs 1 kant bengelt.


                Bovendien hou ik er niet van om lenzen buiten te wisselen. Altijd schrik om vuiltjes op de sensor te krijgen. Meestal kies ik 1 lens die ik de hele tijd op heb voor een bepaalde shoot. En dan maar beklagen.
                En maar creatief proberen wezen omdat je vast hangt aan je vaste brandpuntsafstand.

                Comment


                • #9
                  Re: Zien jullie er wat in.

                  Iets dat er tof uitziet in filmkes maar in de praktijk minder zal werken. Kzie er nog niet een set fullframe 2.8 zooms aanhangen. Mss voor m43 lenzen wel maar die steek ik toch liever in een tas

                  Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zien jullie er wat in.

                    Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                    Iets dat er tof uitziet in filmkes maar in de praktijk minder zal werken. Kzie er nog niet een set fullframe 2.8 zooms aanhangen. Mss voor m43 lenzen wel maar die steek ik toch liever in een tas

                    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
                    Ik kan me dat toch ook niet helemaal voorstellen.

                    De fabrikant zal zich ook goed moeten indekken voor schade claims.

                    Want dit ziet me er niet bepaald stevig uit:



                    En als de lens/zen op de grond valt, dan zou een geheide Amerikaan via de rechter weleens zijn lenzen willen vergoed zien.
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment

                    Working...
                    X