Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

    Heeft er iemand ervaring met de combinatie Sigma Art 18-35mm 1.8 lens en de Nikon D3300 body? De lens sluit volledig aan bij mijn vereisten, maar ik wil zeker zijn dat ie tot zijn recht komt bij mijn body.

    Grtz Jonas

  • #2
    Re: Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

    De lens heeft een ingebouwde scherpstelmotor. Er is geen reden om te vermoeden dat de lens niet optimaal met je toestel zou samenwerken.
    Bovendien is de lens uniek in de combinatie van lichtsterkte en zoom. Ze kan in de praktijk 2 of 3 primes vervangen.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Re: Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

      Het zal ongetwijfeld een geweldig goede lens zijn. Ik heb er namelijk geen ervaring mee. Maar de balans tussen lens en camera is wel beetje uit evenwicht. Maar als je dit voor lief neemt en er beetje op let. Zal dit geen probleem zijn.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

        Bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

          Bedankt voor de info!

          Comment


          • #6
            Re: Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

            Pas trouwens maar goed op, straks wil je ook nog de 50-100mm f1.8 dc hsm art
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • #7
              Re: Sigma Art 18-35 mm 1.8 met Nikon D3300

              U heeft een paar evenementen gemist waarop u die lens kan testen. Gisteren nog op de SD in Kemzeke. Er komen er wellicht nog een paar in Nederland binnenkort.