Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een pluim voor Konijnenberg (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een pluim voor Konijnenberg (NL)

    Hoi Luitjes,

    Laatst kochten wij dus totaal onverwacht onze Eosen 300D/Rebels bij Foto Konijnenberg in Den Ham (NL/Overijsel) ... Tijd noch moeite werden gespaard om ons tot in de puntjes vrijblijvend kennis te laten maken met de Canon 10D - Eos 300D en de Nikon D70 ... ook al was dit op een drukke zaterdagmiddag!
    Hoewel het helemaal niet onze bedoeling was om nou al over te gaan op een DSLR (nou ja, we praatten er toch al wel dik een jaartje over hoor, maar toch!), werden we zowat meteen verkocht aan de EOS 300D ... en helemaal niet geforceerd! We waren immers niet van plan om een DSLR te kopen nou ... Gewoon heel toevallig op familiebezoek vernamen we van locale broers dat Foto Konijneberg vlak in de buurt zat ... Dus, van zodra Sammeke dit hoorde, moesten we er wel naartoe ... al was het maar om er effe te loeren
    Nah, uiteindelijk dan toch de EOS 300 D daar gekocht (scherpe prijs + ligt lekker in de hand!!!)

    Heb ik nou toch al een tijdje zo'n verlangen naar een goede standaardlens om op de Rebel te plaatsen, nl. de Canon EF 50/1.8 II ø 52 mm, hahaha, sinds ik nog geen DSLR had trouwens
    Bij de plaatselijke fotoboer (Focilux in Gent - speciaalzaak) is deze lens verkrijgbaar tegen de belachelijk afzettelijke prijs van zo'n 160,00 E ... Zijn die lui niet beschaamd????! Bij Konijnenberg kan je deze lens nieuw verkrijgen tegen 100,00 E + 15,00E verzendingskosten, bij vooruitbetaling ... Eventjes heen en weer gemaild ... en klaar is kees bij Konijnenberg!
    Ik ben nou in blijde verwachting van de Canon EF 50/1.8 II ø 52 mm tegen de totale prijs van 115,00 E (verzendingskosten inbegrepen) ... En dit alles op een halve dag geregeld bij Foto Konijnenberg
    Keep on doing the right service guys!!
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

  • #2
    Re: Een pluim voor Konijnenberg (NL)

    Ik heb er ook postieve ervaring mee! Heb er de 300D besteld en week later was hij geleverd via DHL, btw-vrij
    Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

    Comment


    • #3
      Re: Een pluim voor Konijnenberg (NL)

      @sammeke: en wanneer komt de kleine? (de lens bedoel ik hé 50/1.8 II)
      grts; M

      Comment


      • #4
        Re: Een pluim voor Konijnenberg (NL)

        Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
        @sammeke: en wanneer komt de kleine? (de lens bedoel ik hé 50/1.8 II)
        als het goed is over een paar dagen
        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #5
          Re: Een pluim voor Konijnenberg (NL)

          Ongelooflijk maar waar!
          Op 13 september dus pas de bestelling gedaan bij Konijnenberg (via email, en op die dag ook de vooruitbetaling overgemaakt via bankoverschrijving), en vandaag - 16 SEPTEMBER, om 14h00 werd er aan de deur gebeld: pakketje van Konijnenberg ... met jawel: de Canon EF 50/1.8 II ø 52 mm

          Vlotjes of niet??!!

          Dank jullie wel, Konijnenberg!
          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment


          • #6
            Re: Een pluim voor Konijnenberg (NL)

            is idd vllug,nu maar rap naar buiten en schieten maar!!
            grts; M

            Comment

            Working...
            X