Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie repareert fijne elektronica?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie repareert fijne elektronica?

    Gisteren een niet werkende Konica Hexar AF gekocht, dacht deze te kunnen herstellen maar het probleem lijkt groter dan verwacht.
    Het probleem is hieraan gelijk:
    I used the hexar on my vacation in the US and it performed flawlessly there despite 50 C heat in Las Vegas and Hoover Dam. This is a camera that is easy to get spoilt by. It is small, quick, expose…


    is er hier iemand, of iemand die iemand kent, die flexibele circuitboards kan herstellen?

    zou voor mij een héél grote hulp zijn!

    alvast bedankt!
    Ruben

  • #2
    Re: wie repareert fijne elektronica?

    Ik ken een firma waar ze dat kunnen, maar ze zijn peperduur. Ik denk dat je beter op zoek gaat naar een werkend tweedehands toestel.

    Te koop aangeboden Konica Hexar AFZwartGebruiktMet originele doos en lensdopKan in silent modecamera is werkend en getest


    http://www.bercu.be/index.htm (linksboven "herstellingen" aanklikken).

    Vroeger verkocht men in de TANDY winkels flesjes met geleidende verf om fijne printbaantjes te herstellen. Ik weet niet of er nog Tandy winkels bestaan, maar die verf zal nog wel ergens verkrijgbaar zijn.
    Last edited by notex; 6 april 2017, 16:22.

    Comment


    • #3
      Re: wie repareert fijne elektronica?

      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Ik ken een firma waar ze dat kunnen, maar ze zijn peperduur. Ik denk dat je beter op zoek gaat naar een werkend tweedehands toestel.

      Te koop aangeboden Konica Hexar AFZwartGebruiktMet originele doos en lensdopKan in silent modecamera is werkend en getest


      http://www.bercu.be/index.htm (linksboven "herstellingen" aanklikken).

      Vroeger verkocht men in de TANDY winkels flesjes met geleidende verf om fijne printbaantjes te herstellen. Ik weet niet of er nog Tandy winkels bestaan, maar die verf zal nog wel ergens verkrijgbaar zijn.
      Tandy winkels bestaan inderdaad al jàààren niet meer, er is wel een webshop in het Antwerpse (zie Google). Je kan ook eens bij Conrad kijken voor dergelijke verf.

      Comment


      • #4
        Re: wie repareert fijne elektronica?

        bedankt mensen!

        heb geluk, had een bericht nagelaten op de website die ik in de OP vermeld had, die mens heeft mij gecontacteerd.
        Die wil de camera herstellen. Dacht dat ie in de States woonde, wat het geheel te duur zou maken en een ander toestel goedkoper zou maken, maar hij blijkt in Zweden te wonen. Wilt het nu net lukken dat er morgen vrienden van me richting Zweden gaan, dus eventueel binnen Zweden naar hem verzenden mocht het te ver uit richting liggen om de camera hem persoonlijk te overhandigen

        hopelijk lukt 't!

        nogmaals bedankt!
        Ruben

        Comment


        • #5
          Re: wie repareert fijne elektronica?

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Tandy winkels bestaan inderdaad al jàààren niet meer, er is wel een webshop in het Antwerpse (zie Google). Je kan ook eens bij Conrad kijken voor dergelijke verf.
          Als je soms in Brussel vertoeft, bij Elak in de Fabriekstraat, dat is wel zo'n leuk electronica winkeltje à la Tandy vroeger.
          Maar herstellingen doen ze er niet vrees ik.

          Comment

          Working...
          X