Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Complementaire kleuren (vervolg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Complementaire kleuren (vervolg)


    Het was een leuke shoot. Daarom nog deze.
    Groetjes,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    Re: Complementaire kleuren (vervolg)

    heel complementair zou ik zeggen en niet alleen de kleuren maar ook de persoonlijkheden.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Complementaire kleuren (vervolg)

      Vervolg? Ik vind de vorige foto niet, maar soit. Lijkt me een leuke bedoening idd, jammer dat de dame onscherp is, waardoor je de indruk wekt dat de jongen op de voorgrond meer belang heeft. Kledij en achtergrond springen er voor mij teveel uit en komen mij eigenlijk ook heel slordig over. Waarom niet zelf iets in elkaar flansen met een goedkoop stofje, zodat je de drie hetzelfde kunt laten aandoen? Of waarom niet wat creatiever met licht spelen, zodat de gezichten wat meer aandacht krijgen en de kledij minder in het oog springt?

      Comment


      • #4
        Re: Complementaire kleuren (vervolg)

        De eerste foto stond bij de challenge. :rolletjes: Op die foto staat de dame op de voorgrond. En ik heb er gemaakt in alle mogelijke volgordes. Want mijn bedoeling was natuurlijk dat elke kleur of geslacht de andere zou versterken.
        Bedankt voor jouw commentaren, Leonide. Ze zouden stuk voor stuk de foto beter gemaakt hebben. Dit was wat ik kon bekomen binnen mijn beperkingen van tijd en materiaal.
        We hebben ons alleszins goed geamuseerd, zoals je zelf ook kon zien. En dat wou ik toch eventjes delen.
        Groetjes,
        Xavier
        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
        Laat de commentaren maar komen.

        Comment


        • #5
          Re: Complementaire kleuren (vervolg)

          Drie personen achter elkaar met donkere kleding juist belichten : toch best netjes

          Comment


          • #6
            Re: Complementaire kleuren (vervolg)

            Zeer origineel
            Mvg
            Francis
            Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

            Comment

            Working...
            X