Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Grauwe' fotolocatie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'Grauwe' fotolocatie gezocht

    Hallo iedereen,

    Sinds een jaar ongeveer ben ik bezig met standup en tot dusver gaat dat redelijk goed. Daarom ook dat ik een eigen pagina wil aanmaken op Facebook, eventueel gecombineerd met een eigen website. Ik wil het meteen goed aanpakken en dat betekent dus ook: goede foto's. Een goede fotografe heb ik al, nu nog de locatie.

    Voor mij is het belangrijk dat de foto's verder gaan dan de 'leuke pasfoto' die je vaak ziet bij artiesten. Het mag net iets artistieker dan dat en voor mij is het ook belangrijk dat de foto's een beetje mijn stijl op het podium weerspiegen, zijnde: rustig, droog, energieloos, donker en zwartgallig.

    De locatie moet aan de volgende eisen voldoen:
    • Bij voorkeur in de provincie Antwerpen
    • De focus moet op mezelf liggen, dus liefst geen opvallende decorstukken die de aandacht opeisen
    • Een grauwe, troosteloze omgeving heeft de voorkeur.
    • Locatie moet veilig en legaal te betreden zijn.


    Ik heb al wat research gedaan en momenteel hebben de volgende locaties mijn voorkeur:
    • De parking aan de Metropolis/Decathlon in Antwerpen. Al een paar erg leuke foto's van gezien + de fotografe is daar al eens gaan shooten. Lijkt perfect in het straatje te passen dat ik zoek
    • De opel site (GM fabriek) in Antwerpen. Ik vermoed daar wel een paar (erg) grote, leegstaande hallen te vinden die een troosteloze aanblik verschaffen. De nodige contacten zijn ook al gelegd voor de vereiste toestemmingen etc.


    Iemand die ervaring heeft met 1 van deze 2 locaties? Vooral de Opel site lijkt mij wel een unieke locatie maar daar is weinig beeldmateriaal van te vinden. Dus als iemand mij daarover wat meer zou kunnen vertellen, zou dat zeer welkom zijn. Eventueel kunnen we beide locaties ook combineren.

    Moesten jullie nog leuke spots kennen, voel jullie vrij om deze met mij te delen. Alvast bedankt!

    Vince

  • #2
    Re: 'Grauwe' fotolocatie gezocht

    Doel?

    Comment


    • #3
      Re: 'Grauwe' fotolocatie gezocht

      Linkeroever
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: 'Grauwe' fotolocatie gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
        Doel?
        Is Doel niet een beetje een platgetreden paadje ondertussen? Ook omdat ik grafitti etc. wil vermijden, anders ga ik al snel op een hiphop artiest lijken vrees ik.

        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
        Linkeroever
        Ook interessant, bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: 'Grauwe' fotolocatie gezocht

          elk park 's nachts als het donker is en met beperkt maanlicht
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: 'Grauwe' fotolocatie gezocht

            Grauw en triestig, dan moet ge in het Noeveren in Boom zijn.


            Ge moet maar in street view zien. Oude afgeleefde gebouwen, zowel fabrieken als woningen. En ge hebt de Rupel als achtergrond.

            Comment


            • #7
              Re: 'Grauwe' fotolocatie gezocht

              Al aan Fort7 gedacht? Moogt ge niet zonder gids betreden, dus kwa exclusiviteit zit je goed. Ik ben daar gids en ga graag eens met jou en je fotograaf op verkenning.


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
              Andre De Locht
              aldlfoto.wordpress.com
              +32 476 870 354

              Comment

              Working...
              X