Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

    Hierbij de groepsfoto en enkele voorbeeldjes. Wie de groepsfoto groter wil hebben kan mij natuurlijk een maitje sturen; geef even de maximum grootte aan die in je mailbox past.
    Ik had de pics eerst op 1600 pixels breed gepost maar nu teruggezet naar 900 pixesl. Op mijn scherm zagen ze er eerst ook prima uit dus ik begrijp eigenlijk niet waarom we met 6-14 megapixel apparatuur rondlopen als je hier maar een halve mag posten! Kan iemand uit leggen waarom we onze foto's eerst moeten vriesdrogen? Verse smaken m.i. beter!








    Last edited by Spanjaart; 14 september 2004, 23:56.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: Antwerpen

    diene met zijn geel hoedje daar van achter...?
    das den Teddy?
    Mac

    Comment


    • #3
      Re: Antwerpen

      Oei, wil je deze foto's ietsie kleiner posten, krijg ze niet goed te zien
      Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
      -------------------------------------------
      Girly
      --------------------------
      Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
      --------------------------

      Comment


      • #4
        Re: Antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door Girly
        Oei, wil je deze foto's ietsie kleiner posten, krijg ze niet goed te zien
        Dat niet alleen. Ik neem aan dat ook voor dit forum een maximale grootte van 900x600 en een maximum van 3 foto's per topic geldt?
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Re: Antwerpen

          Heee.. Da's raar, ik heb deze ook, maar... IK sta er niet meer op !!!

          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • #6
            Re: Antwerpen

            zoek de verschillen

            Toffe bende
            lijn
            canon eos 350d

            Comment


            • #7
              Re: Antwerpen

              Wie nog een groepsfoto in de mail wil hebben moet maar even een seintje geven.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                Re: ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

                Als ik een mailtje wil sturen verschijnt dit:
                "Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help."

                Dus dan maar via een reply, Spanjaart. Stuur maar een "1600" op naar het adress in mijn Profile. bedankt alvast!
                Groets, Gerhard
                Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                Comment


                • #9
                  Re: ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

                  Die 3de heb ik nergens gezien in de zoo. 'tja er was ook zoveel te zien!

                  Comment


                  • #10
                    Re: ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

                    Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
                    Ik had de pics eerst op 1600 pixels breed gepost maar nu teruggezet naar 900 pixels. Op mijn scherm zagen ze er eerst ook prima uit dus ik begrijp eigenlijk niet waarom we met 6-14 megapixel apparatuur rondlopen als je hier maar een halve mag posten! Kan iemand uit leggen waarom we onze foto's eerst moeten vriesdrogen? Verse smaken m.i. beter!
                    Ten eerste zijn dat nu eenmaal de regels op BD.
                    Ten tweede heeft niet iedereen zo'n grote monitor dat ze foto's van 1600 pixels breed ineens kunnen zien (wat voor mij toch wel een vereiste is om een foto te kunnen waarderen cq beoordelen).
                    Ten derde worden de foto's qua bestandsgrootte denk ik te groot (ook al hebben veel mensen adsl).
                    Ten vierde: je kunt die grotere toch op je eigen site zetten als je die zo graag wilt laten zien.
                    En ten vijfde: alsof de kwaliteit van een foto alleen afhangt van het aantal pixels Als een foto alleen mooi is als je hem groot laat zien, dan zegt dat wat mij betreft genoeg over de kwaliteit (die waarschijnlijk niet zo goed is dus).
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #11
                      Re: ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

                      Er kan nog best een enkeling op 1024 lijntjes zitten maar de standaard is toch onderhand 1280 denk ik.
                      1600 had ik gedaan zodat men afdrukje op 10x15 kon maken maar idd niet iedereen kan dan de compositie overzien. Voor een groepsfoto doet dat m.i. ook minder ter zake.
                      Maar goed, wie die foto wil hebben kan me een berichtje sturen; wel graag email adres vermelden!

                      groeten rob
                      Sony en Olympus
                      Fotoseries

                      Comment


                      • #12
                        Re: Antwerpen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                        diene met zijn geel hoedje daar van achter...?
                        das den Teddy?
                        Mac
                        Het kan natuurlijk ook de Cois zijn die toch nog stiekum gekomen is.

                        Toffe bende zo te zien, toch maar weer zorgen dat ik er de volgende SD dag weer kan zijn.

                        Groeten, Jan.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: ANTWERPEN: Groepsfoto + extra

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
                          Er kan nog best een enkeling op 1024 lijntjes zitten maar de standaard is toch onderhand 1280 denk ik.
                          groeten rob
                          Op de homepagina van BD kan je de schermresolutie van de bezoekers van BD raadplegen via de belstat grafieken: 1024*768: 51.46%, 1280*1024: 20.68%. Oef, ik ben niet de enige die nog op 1024 pixels zijn foto's bekijkt

                          Overigens, mooie groepsfoto en andere, Spanjaart, vooral die laatste


                          Groetjes, K@rel
                          Last edited by k@rel; 16 september 2004, 21:35.
                          Is this the real life? Is this just fantasy?
                          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                          Comment

                          Working...
                          X