Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom 6

    Ik heb zojuist een upgrade gedaan van LR 5,7 naar LR 6. Nu zijn deze naast elkaar geïnstalleerd op mij harde schijf.
    Ze werken beiden normaal, kan ik nu LR 5,7 gewoon verwijderen ?
    Grt
    Jan

  • #2
    Re: Lightroom 6

    In principe wel; ik heb het altijd vreemd gevonden dat de nieuwe LR de oude niet overschreef. Ik denk dat ik versies 3, 4, en 5 nog heb staan. Nu, zolang ik die 'kostbare' schijfruimte niet nodig heb...

    Soms is het interessant om nog eens een vroegere versie op te starten, vooral als er bv hier op het forum een vraag komt over v.5 of v.4.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom 6

      Ik gebruik de cc-versie, dus daar geen last meer van. Echter heb ik vroeger op cursus wel eens ervaren dat een catalogus van één LR-versie niet compatibel was met een andere versie ... dus als je catalogus goed werkt kan je de oude versie wegkieperen, zoniet : behouden !
      André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

      Comment

      Working...
      X