Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dropbox test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dropbox test



    Leuk hoor, die gasten van Dropbox.. al de links van mijn foto's hier op BD zijn verdwenen...

    Testje gelukt !
    Last edited by Raf Raeymaekers; 17 maart 2017, 12:51.
    Instagram

  • #2
    Re: Dropbox test

    Da's al goed! Heb je mijn notities gelezen, o.a. in:
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

    en
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Dropbox test

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Da's al goed! Heb je mijn notities gelezen, o.a. in:
      Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

      en
      http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-544593.html
      Ja gelezen, toch is er ergens nog iets mis. Foto is weeral verdwenen..
      Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Dropbox test

        Het probleem is dus duidelijk nog niet opgelost!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Dropbox test

          Hier is je foto zichtbaar.
          My photo's

          Comment

          Working...
          X