Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe LR en Ps CC.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe LR en Ps CC.

    Deze voormiddag toch eens een proefversie gedownload om toch de verschillen te ontdekken.
    Schijnbaar was LR zo verschillende van de LR5 maar daar heb ik niet zoveel van ontdekt. Duur van de proef = 30 dagen, kan dus nog wel even op ontdekking gaan dus.
    Ps is wel degelijk fel veranderd en dat stond mij wel aan. Duur van de proef = 8 (!) dagen slechts.
    Zet nog in de rapte een foto open en doe een paar dingen ermee en zet die af bij het middag eten.
    Zojuist wil ik verder doen met Ps CC en hopla, proefversie afgelopen.

    De zoveelste ontgoocheling van Adobe.
    Alles vliegt er weer af en als ze CS6 niet meer ondersteunen dan wordt het Affinity.
    Moest dat toch even kwijt. Ik steek tijd in die twee programma's en 8 dagen veranderd in een paar uur, merci zeg!
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Adobe LR en Ps CC.

    Dat van die 8 dagen is frustrerend.
    Maar cs6 is nog wel ondersteund hoor vorige week nog update naar 6.9
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Adobe LR en Ps CC.

      t' Jien ik heb geen updates meer gekregen de laatste jaren.
      Wel voor andere programma's want het is een Web Premium Suite die ik heb.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Adobe LR en Ps CC.

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        t' Jien ik heb geen updates meer gekregen de laatste jaren.
        Wel voor andere programma's want het is een Web Premium Suite die ik heb.
        In het venster ,help, even updates aanvinken en dan moet de rest wel lukken
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Adobe LR en Ps CC.

          Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
          Dat van die 8 dagen is frustrerend.
          Maar cs6 is nog wel ondersteund hoor vorige week nog update naar 6.9
          CS6? Ik heb Photoshop CS6 en ik kan me niet herinneren wanneer ik daarvan de laatste update gekregen heb.
          Maar het klopt als je Lightroom 6 bedoelt. Van de week een update naar 6.9 (waarmee trouwens een vervelend probleem met een foutief gelezen catalogusgrootte werd gecorrigeerd).

          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X