Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willekeurige Album Beelden niet te bekijken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Willekeurige Album Beelden niet te bekijken.

    Hi,

    Soms zie ik in Willekeurige Album Beelden bovenaan het forum (index) een foto waarvan ik de rest van de reeks ook wel eens wil bekijken. Vandaag zag ik er een foto staan van een leguaan op de Galapagos en wegens vakantieplannen wou ik daar wel eens gaan snuisteren. Helaas, blijkbaar heb ik geen rechten om de foto te bekijken. Dit is de eerste keer dat dit gebeurt, staan sommige albums/foto's "privé" en zo ja, waarom staan ze dan zichtbaar in de balk met 5 foto's bovenaan?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

  • #2
    Re: Willekeurige Album Beelden niet te bekijken.

    Je gaat dit enkel tegenkomen bij paar albums in het begin van het nieuwe lidmaatschapsjaar.

    Dit probleem stelt zich enkel bij het begin van de nieuwe lidmaatschappen.
    Enkel VZW-leden kunnen een album aanmaken. Diegene die zijn lidmaatschap niet verlengd daarvan wordt de albums verwijderd.
    De statussen (gewoon lid - vzw lid) worden eind januari aangepast.
    De albums zijn nog een tijdje blijven staan voor het geval er leden zijn die niet tijdig hun lidmaatschap hebben kunnen verlengen.
    In die tijd zijn deze albums niet toegankelijk. (door het conflict in rechten).
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Willekeurige Album Beelden niet te bekijken.

      Bedankt voor de uitleg. De eigenaar van het album in sinds december niet meer op het forum geweest dus het lijkt mij allemaal logisch. Eigenlijk zou het album niet meer mogen gekozen worden in de topbalk, misschien is dat met een setting te verhelpen?

      Hopelijk wordt het album terug zichtbaar binnenkort...
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Willekeurige Album Beelden niet te bekijken.

        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Bedankt voor de uitleg. De eigenaar van het album in sinds december niet meer op het forum geweest dus het lijkt mij allemaal logisch. Eigenlijk zou het album niet meer mogen gekozen worden in de topbalk, misschien is dat met een setting te verhelpen?

        Hopelijk wordt het album terug zichtbaar binnenkort...
        Het album is zichtbaar omdat het nog bestaat. het is enkel niet toegankelijk omdat de user er geen rechten meer op heeft.
        Deze albums zijn ondertussen verdwenen omdat vandaag de albumrechten werden geupdated.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Willekeurige Album Beelden niet te bekijken.

          Ik heb dit al meerdere keren tegengekomen, ook bij foto's met onderschrift HOF

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X