Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe fotoclub in Izegem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe fotoclub in Izegem

    Hallo,
    ik ben pas lid geworden in december 2016. Ik las in het forum over het opstarten van een nieuwe fotoclub in Izegem. (laatste berichten van 2015 door Zicolas die een nieuwe club wilde oprichten) Is dat dan doorgegaan of is alles afgelast geweest, ik had graag van iemand een antwoord gekregen omdat ik ook van izegem ben en interesse heb. Maar op geen enkele site is er sprake van een nieuwe fotografieclub in Izegem ? met de beste groeten van jogan

  • #2
    Re: nieuwe fotoclub in Izegem

    is het niet handiger om het onderwerp bij elkaar te houden? je hebt hier ook al gepost met dezelfde vraag....

    snelste manier om er achter te komen lijkt mij om de topic starter ene PM te geven

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe fotoclub in Izegem

      Beste,
      dat heb ik gedaan en een privé-bericht verstuurd naar de starter, maar is hij nog actief en ik begrijp niet dat er daar niemand op reageert gezien in 2015 nog grote interesse was en bleek dat er zou gestart worden ofwel is het op niets uitgedraaid!

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe fotoclub in Izegem

        Oorspronkelijk geplaatst door jogan Bekijk bericht
        Beste,
        dat heb ik gedaan en een privé-bericht verstuurd naar de starter, maar is hij nog actief en ik begrijp niet dat er daar niemand op reageert gezien in 2015 nog grote interesse was en bleek dat er zou gestart worden ofwel is het op niets uitgedraaid!
        Heb geduld:

        Laatste activiteit
        6 januari 2017 14:53
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe fotoclub in Izegem

          bedankt Rogier om mij daarop te wijzen, ik heb soms te weinig geduld, dank u!

          Comment

          Working...
          X