Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Richell nog één keer...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Richell nog één keer...



    bedankt voor het kijken, gemaakt met Petzvallens E.Suter-Basel op balg op Canon 1Ds mark III. Oorspronkelijk dus een kleurenopname, waarbij de kleuren echter wel heel erg vreemd waren uitgevallen.
    groetens, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Richell nog één keer...

    in eerste instantie dacht ik , knap, knapper dan de vorige van Richell, maar na wat langer kijken, gaat alle aandacht naar haar haren, stond er een lamp/flits links achter het model (voor het model rechts) ?
    het licht van deze flitser stuurt de aandacht van de kijker naar de haren rechts van het model en werpt tevens ook wat licht naast de mond van het model, wat nu nogal veel de aandacht van de ogen wegtrekt.
    maar nadien is het natuurlijk steeds gemakkelijk praten, portretfotografie is en blijft een niet te onderschatten tak in de wereld der fotografie.
    groetjes
    renske

    Comment


    • #3
      Re: Richell nog één keer...

      Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
      in eerste instantie dacht ik , knap, knapper dan de vorige van Richell, maar na wat langer kijken, gaat alle aandacht naar haar haren, stond er een lamp/flits links achter het model (voor het model rechts) ?
      het licht van deze flitser stuurt de aandacht van de kijker naar de haren rechts van het model en werpt tevens ook wat licht naast de mond van het model, wat nu nogal veel de aandacht van de ogen wegtrekt.
      maar nadien is het natuurlijk steeds gemakkelijk praten, portretfotografie is en blijft een niet te onderschatten tak in de wereld der fotografie.
      groetjes
      renske

      Ja en neen.... lekker misterieus me like
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Richell nog één keer...

        Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        in eerste instantie dacht ik , knap, knapper dan de vorige van Richell, maar na wat langer kijken, gaat alle aandacht naar haar haren, stond er een lamp/flits links achter het model (voor het model rechts) ?
        het licht van deze flitser stuurt de aandacht van de kijker naar de haren rechts van het model en werpt tevens ook wat licht naast de mond van het model, wat nu nogal veel de aandacht van de ogen wegtrekt.
        maar nadien is het natuurlijk steeds gemakkelijk praten, portretfotografie is en blijft een niet te onderschatten tak in de wereld der fotografie.
        groetjes
        renske
        Ja Renske, dat lelijke kleine onooglijke rotflitsertje daar op de grond naast het model stond per ongeluk aan (met het modellicht uitgeschakeld) en ik had het dus niet in de gaten... Er waren nog méér lichtvlekken die ik allemaal weg heb kunnen poetsen, totdat ik dacht, déze laat ik blijven omdat ze toch een bepaald accentje in het gezicht brengen.
        Misschien (voor mij) een gelukje bij een ongelukje.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment

        Working...
        X