Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera express Antwerpen

    Wie heeft er al bij kamera express Antwerpen aankopen gedaan en er goede ervaringen mee gehad?
    Zelf heb ik er een Canon 5D mark IV gekocht en terug verkocht. Waarom?

    Ze zeiden als je een review geeft over onze winkel op bijv kieskeurig.be dan krijg je 5j extra garantie en daarvoor moet je niets doen wij krijgen die reviews automatisch ook aan en weten we dat deze van jou komt en krijg je die 5j garantie. Dus ik doe dat.
    Enkele dagen later lees ik op hun website dat je wel alles naar hen moet doorsturen.

    Dus ik neem contact op met hun klantendienst en ze bevestigen dat ik al de gegevens wel via de website moet doorsturen dat dit niet automatisch gebeurd en dat ik de link van mijn review er ook moet bijplaatsen. Als ik hen zeg dat ik die niet heb zeggen ze nou ja dan geen 5j garantie. En dat onze collegas in Antwerpen gezegd hebben dat dit allemaal automatisch gebeurd is zeker niet waar.

    En dit terwijl ik het op email ook nog eens heb staan en dat de shopverantwoordelijke daar zegt : Sorry was een vergissing van me je moet het inderdaae via de website allemaal aanmelden.

    Dat aanmelden enzo allemaal geen probleem, maar dat ze je foutieve info geven is wel een probleem voor mij.

    Recent heeft een kennis er screenprotectors gekocht en ondervindt er problemen mee. Ze leveren hem nieuwe door hen geplaatst en enkele uren later terug hetzelfde probleem. Ze gingen het onderzoeken en hem op de hoogte houden.
    3 weken verder en nog niets van hen gehoord stuurt hij hen een email die ze zelfs niet meer beantwoorden.
    En rechtstreeks contact met de winkel via telefoon kan ook niet!

    Nog iemand deze ervaringen met die winkel gehad? Het liefst van al wilt mijn kennis gewoon zijn geld terug op zijn rekeningnummer want hij heeft totaal geen zin om nog tot in Antwerpen te gaan. En ik ook niet eerlijk gezegd met die onbetrouwbare nederlanders.

  • #2
    Re: Kamera express Antwerpen

    Hier enkel slechte ervaringen met deze winkel, kan toeval zijn uiteraard.
    Tot nu toe 2x iets besteld, en 2x liep het mis. Voorraad op de website klopte in beide gevallen niet, waardoor men niet kon leveren. Kamera Express belooft na veel over en weer bellen mijn geld terug te storten.
    Ook dit terugstorten wordt enkele malen 'vergeten'. Alles bij elkaar heeft het ruim 2 maanden geduurd om mijn centen terug te zien. En dit beide keren dat ik iets bestelde.

    Mij zien ze er alleszins niet meer. Ik betaal wel ietsje meer en koop het bij webshops die bekend staan om hun goede klantenservice, of bij mijn lokale fotowinkel als het om echt dure spullen gaat.

    Comment


    • #3
      Re: Kamera express Antwerpen

      Dat is mij gedacht ook! Daarom de Canon 5D mark IV vanuit hun winkel terug verkocht en er ééntje gaan halen bij de lokale fotowinkel waar ik nog nnoot bedrogen ben zoals bij kamera express.

      Bij mijn kennis is het ook de 1ste en de laaste keer geweest. Zegt veel over die *** winkel.
      En geef je op een review website negatieve opmerkingen over deze winkel worden ze niet online gezet.
      Schandalig!!!!

      Comment


      • #4
        Re: Kamera express Antwerpen

        Zelf denk ik er ooit eens een lensplaatje of zo gekocht te hebben maar er zijn genoeg Vlaamse zaken waar je iets kan kopen en waarbij sommigen goede (goedkopere) prijzen kunnen aanbieden zonder dat er een gedoe is met reviews etc. Voor mij is dit deze zaak trouwens maar elk moet gaan waar hij/zij een goed gevoel bij heeft uiteraard.

        Comment


        • #5
          Re: Kamera express Antwerpen

          Ze gaven me toen bij elke aankoop een goed gevoel. Achteraf alleen maar gezeik.
          Ik NOOIT nog kamera express. Dieven, bedriegers !!!!

          Comment


          • #6
            Re: Kamera express Antwerpen

            Ik versta niks van je uitleg.
            Tot op heden ben ik Antwerpen altijd correct behandelt geweest.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: Kamera express Antwerpen

              ik heb goede en minder goede ervaringen met kamera Express. Tabaks ik naar de winkel ga, is alles correct afgehandeld geweest. Via de webshop heb ik wel een teleurstelling opgelopen: ik wou een nieuw hoofd voor mijn statief. Op de site stond niet vermeld dat dat hoofd enkel voor een Monopod is. En ook tijdens de chat is hier niets over gemeld. Ik heb al meerdere malen dingen gekocht via de webshop en nooit problemen gehad met leveringen of voorraden.


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Kamera express Antwerpen

                Ben er eenmaal geweest om een balhoofd te kopen. Geen probleem gehad, maar vond het een rare winkel. Ik had verwacht in een fotowinkel meer fototoestellen en lenzen te zien, niet enkel fototassen tot tegen de zoldering gestapeld.

                Comment


                • #9
                  Re: Kamera express Antwerpen

                  Ik kan niet klagen, ze hebben via hun website eerst een fout gemaakt, maar proper terug rechtgezet.

                  Ik had op de site een tweedehandse camera zien staan, en er zelfs met de klantendienst over gechat. Alles ok met die camera, maar krassen op het scherm. Omdat ik dat makkelijk kan vervangen en de prijs goed zat besteld.

                  Na 3 dagen niks in huis, en eens gebeld.
                  Tja, er bleek een foutje te zijn gebeurd, want de camera was al verkocht en dus weg.
                  Ze zouden mijn centen terugstorten.
                  Toen ik hen dan meldde dat er nog zo'n camera op de ste stond, maar wel 70€ duurder met perfect scherm.
                  Na wat intern overleg hebben ze me die camera dan verkocht voor de oorspronkelijke prijs.

                  Camera was echt in nieuwstaat, en na een check bleek die amper 1000 clicks te hebben.

                  Ze hebben echt een groot occasieaanbod aan redelijke prijzen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kamera express Antwerpen

                    hier goede ervaring: correcte levering en al 1 dag na bestelling via post.nl ontvangen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kamera express Antwerpen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Ze hebben echt een groot occasieaanbod aan redelijke prijzen.
                      Ik zie er toch een body en een body met lens ongeveer 100€ duurder geprijsd dan wat ik er vorige zomer heb voor betaald bij Mediamarkt.(voor splinternieuw materiaal).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kamera express Antwerpen

                        Je moet eens op google kijken naar de recensies die de mensen achter laten. Dat is niet mals. Steeds dezelfde klachten die hier ook al vernoemd zijn komen terug.
                        Ze halen dan ook een score van 3 op 5 wat een 6 op 10 is. Met ander woorden behoorlijk slecht dus.

                        Ik ben zelf 1 keer in de winkel geweest. Ik had het gevoel dat ik in een oude legerstock terecht gekomen was. Triestige winkel.
                        Heb er niets gekocht en heb het snel op een lopen gezet. Ik had al door dat het daar niet snor zat.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kamera express Antwerpen

                          Nu bijna 3 jaar geleden heb ik mijn a7 met kitlens gekocht in Antwerpen.Tijdens de actie(btw weg ermee).Heb die toen gekocht met 21% vermindering.Ik vroeg aan de verkoper,of er ook een geheugenkaart inbegrepen was,neen zei hij maar ik zal er eentje bijdoen,en hij nam een 32 gb kaart uit het rek en voegde deze bij mijn aankoop.Dus zeer tevreden heb wel tot nu toe geen prob leem gehad met mijn a7.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kamera express Antwerpen

                            Ik heb al een paar keer tweedehands dingen online gekocht bij Kamera Express, en alles verliep prima.
                            Last edited by Jefzor; 29 januari 2017, 23:02.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kamera express Antwerpen

                              Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                              Je moet eens op google kijken naar de recensies die de mensen achter laten. Dat is niet mals. Steeds dezelfde klachten die hier ook al vernoemd zijn komen terug.
                              Ze halen dan ook een score van 3 op 5 wat een 6 op 10 is. Met ander woorden behoorlijk slecht dus.

                              Ik ben zelf 1 keer in de winkel geweest. Ik had het gevoel dat ik in een oude legerstock terecht gekomen was. Triestige winkel.
                              Heb er niets gekocht en heb het snel op een lopen gezet. Ik had al door dat het daar niet snor zat.
                              Op kieskeurig halen ze 8.8, en op trustpilot een 9/10.

                              Ze hebben recent blijkbaar ook FOKA in Rotterdam overgenomen.
                              Misschien wat last van groeipijnen.

                              Comment

                              Working...
                              X