Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shoot communie Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shoot communie Brugge

    Hallo
    Het is misschien een cliché vraag, maar ik ga ze toch stellen.
    Onze zoon doet in mei zijn eerste communie. Wij zijn van West-vlaanderen maar niet zo te vinden voor die cliché zon zee strand foto's.
    Onze zoon is een danser (hip hop) en dus zoeken we ook iets die daar bij past (fabriekspand, grafitti,...)
    Hebben jullie soms ideetjes waar we naartoe kunnen gaan in de omgeving van Brugge?
    Zelf zijn we niet zo creatief aangelegd, dus alle suggesties zijn welkom

  • #2
    Re: shoot communie Brugge

    Ik weet in genk de perfecte plaats, maar dat is al wat uit de richting he. Oude industriepanden moeten daar toch wel te vinden zijn?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: shoot communie Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjareltje Bekijk bericht
      Ik weet in genk de perfecte plaats, maar dat is al wat uit de richting he. Oude industriepanden moeten daar toch wel te vinden zijn?

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

      Genk is helemaal uit de richting Ja ik weet echt niets zijn, daarom hoop ik op wat input

      Comment


      • #4
        Re: shoot communie Brugge

        De voetgangerstunnel (fietstunnel) aan het station om naar de Hendrik Consiencestraat te gaan (onder Koning Albertlaan). Daar is er mooie grafitti en de omgeving is er relatief rustig en proper.
        Als je het moderner zoekt, In de Katelijnestraat, omgeving en binnen plaats Novotel-hotel
        Waarom niet op een moderne brug ? Er is er eentje nabij tillegembos. Ook de achterkant van het station kan wel iets bieden (in en buiten het gebouw)
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: shoot communie Brugge

          van harte bedankt, we gaan dat eens gaan bekijken!!! (we zijn zelf niet van brugge, maar onze fotograaf wel)

          Comment


          • #6
            Re: shoot communie Brugge

            Misschien beetje cru gezegd, maar je zegt dat je zelf niet zo creatief bent en voor de foto's een fotograaf aanstelt.
            Ik zou denken dat je dan ook de fotograaf aanstelt om in jouw plaats creatief te zijn? Dat zou toch deel van zijn opdracht mogen zijn?

            Comment


            • #7
              Re: shoot communie Brugge

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              Misschien beetje cru gezegd, maar je zegt dat je zelf niet zo creatief bent en voor de foto's een fotograaf aanstelt.
              Ik zou denken dat je dan ook de fotograaf aanstelt om in jouw plaats creatief te zijn? Dat zou toch deel van zijn opdracht mogen zijn?
              Zeker niet cru gezegd, als de fotograaf niet weet wat ie met een jong hiphopperke moet doen wie dan wel,
              Let wel op van verlaten panden en zo, dat je kind veilig zijn "moves" kan tonen aan de fotograaf ;-)


              Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment


              • #8
                Re: shoot communie Brugge

                Entrepot in Brugge. Net naast het politiehuis.
                Binnenweg 4, 8000 Brugge

                Dat is een skatepark met mooie graffiti muren.

                Comment


                • #9
                  Re: shoot communie Brugge

                  dank u wel, we zijn naar station en voetgangerstunnel gegaan. Ik heb me misschien verkeerd uitgelegd. ik zocht nu plaatsen om foto's te nemen voor de uitnodigingen (die nemen we zelf) zijn fotoshoot zelf wordt gedaan door een fotograag die ons zei als we leuke plekken wisten, we dit zeker mochten voorstellen

                  Comment


                  • #10
                    Re: shoot communie Brugge

                    Als je fotograaf zelf geen plekken weet, dan stel ik me er wel vragen bij. Ik kom niet veel in Brugge, maar weet zo twintig plekken waar je schitterende foto's kunt maken. En anders kom je maar bij mij. Ik heb een schitterende locatie tot mijn beschikking die ik heel veel gebruik voor allerhande verschillende shoots, van modellen tot dansers, action paintings, communies, familieshoots... you name it, I frame it.
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment

                    Working...
                    X