Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chello doet weer moeilijk...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chello doet weer moeilijk...

    Even voor de Chello users onder ons, ik kon vanuit Flevoland weer eens niet BD laden via Chello, maar gelukkig had ik de work around van de "proxy.brabant.chello.nl" met poortje 8080 nog ergens in m'n mail staan dus hier ben ik weer.

    Blijft natuurlijk belachelijk dat de verbinding ineens weer op zwart gaat...
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

  • #2
    Re: Chello doet weer moeilijk...

    Hallo Thor ,

    De bocht via Proxy brabant staat er bij mij nog steeds op, iets anders werkt niet.
    Na alle beloftes en het niet nakomen (Het is niet de eerste keer) was ik het spuugzat, dus heb ik het abonnement opgezegt en ga ik over naar Tiscali ADSL 4mb, en verrassend genoeg op mijn opzegging werd binnen 4 dagen gereageerd, tussen nu en ongeveer 6 weken heb ik ADSL en ben ik van Chello af.
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Re: Chello doet weer moeilijk...

      Oorspronkelijk geplaatst door Omega
      Hallo Thor ,

      De bocht via Proxy brabant staat er bij mij nog steeds op, iets anders werkt niet.
      Na alle beloftes en het niet nakomen (Het is niet de eerste keer) was ik het spuugzat, dus heb ik het abonnement opgezegt en ga ik over naar Tiscali ADSL 4mb, en verrassend genoeg op mijn opzegging werd binnen 4 dagen gereageerd, tussen nu en ongeveer 6 weken heb ik ADSL en ben ik van Chello af.
      Verstandige beslissing Ben ook bij Kwello weggegaan en heb ADSL via Planet Internet genomen , heb zelfs de televisie van Kwello opgezegt en heb Digitenne genomen. Heb nu ook niets meer te maken met dat *&*&* bedrijf
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Chello doet weer moeilijk...

        Echt wel opvallend dat zo'n een multinational overal een problematisch bedrijf is. Hier in Brussel gaat geen maand voorbij of ze knoeien ons in de problemen. Vorige week veranderden ze nog mijn paswoord zodat ik niet meer kon inloggen. Ze hadden mij verwittigd via mail. (maar die kon ik natuurlijk niet meer lezen....).
        Verder werd in het voorjaar mijn modem gewisseld voor een nieuwe, om aanhoudende problemen op te lossen. Sindsdien blijft men mij bellen om hem nog eens te vernieuwen. Ze zijn niet op de hoogte dat ik al een nieuwe heb. Verder ook nog callcenters aan de lijn die mij willen abonneren. Ze weten niet dat ik al abonnnee ben.

        KAFKA of Falwty Tower ? Chello !

        Comment

        Working...
        X