Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fiets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fiets



    Gelukt :-)

    Foto plaatsen met de browser Google Chrome lukt niet.
    Ik heb deze foto geplaatst met Firefox en zo lukt het wel.
    Last edited by rakejake; 25 januari 2017, 14:14.

  • #2
    Re: fiets

    Moderator Note: Tweede poging waarin geen foto zichtbaar is. Lees eens de sticky van dit forum met tips om foto's op BD te tonen
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: fiets

      Moderator Note: Dit is van Flickr. Daar moet je eerst ervoor zorgen dat je je foto wilt delen. Je ziet dat de Share-button inactief is, dat ligt aan de instellingen.


      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: fiets

        Het lukt mij niet om foto te plaatsen.
        dit is de share link.

        wat moet ik daar aan veranderen, om de foto te kunnen plaatsen.

        Comment


        • #5
          Re: fiets

          Fiets by Marc de clerck, on Flickr

          En nu mijn uitleg.
          1. Ik klik op de link die jij geeft.
          2. Ik krijg een kleine afbeelding van je foto. Ik klik daarop.
          3. Het volgende venster (grote afbeelding) heeft een actieve share-knop. In mijn afbeelding hierboven was ie niet actief.
          4. In het volgende venster kies ik voor de maat Large 1024 x 683, en kopieer ik de link.



          5. Die link plak ik hier. Voilà. Nu gij in je eerste post. (Rechts onderaan je eerste post op "Bericht bewerken" klikken).
          Last edited by LesC; 25 januari 2017, 14:09.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X