Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let the force connection be with you

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Let the force connection be with you











    enjoy

    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Let the force connection be with you

    De laatste vind ik zeer geslaagd.

    Comment


    • #3
      Re: Let the force connection be with you

      Zeer boeiend materiaal maar ik loop verloren in je beelden.
      Neem ieder beeld nog eens grondig onderhanden. Kijk goed wat belangrijk is wat weggesneden moet worden.
      Ook hier en daar wat informatie wegdrukken en het beeld minder vlak maken zal helpen.
      Maar nogmaals, wat een gezellig feestje !

      Comment


      • #4
        Re: Let the force connection be with you

        Oorspronkelijk geplaatst door DPh Bekijk bericht
        Zeer boeiend materiaal maar ik loop verloren in je beelden.
        Neem ieder beeld nog eens grondig onderhanden. Kijk goed wat belangrijk is wat weggesneden moet worden.
        Ook hier en daar wat informatie wegdrukken en het beeld minder vlak maken zal helpen.
        Maar nogmaals, wat een gezellig feestje !

        blijkbaar ben ik hier de enige die hier de ironie van inziet :-)...maar ondertussen ook alweer 6 maanden geleden
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: Let the force connection be with you

          voor mij is het ook niet zo duidelijk, zet me eens op het spoor binnenkort moet ik ook serie maken in mijn cursus

          Comment


          • #6
            Re: Let the force connection be with you

            Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
            blijkbaar ben ik hier de enige die hier de ironie van inziet :-)...maar ondertussen ook alweer 6 maanden geleden
            Wat een gezellig feestje zou moeten zijn is het helemaal niet. Zowat iedereen zit er doodserieus bij en hebben meer aandacht voor hun smartphone dan voor het feestje of de rest.
            Heel goed in beeld gebracht dit ""feestje"" (bemerk de dubbele aanhalingstekens ).

            Comment


            • #7
              Re: Let the force connection be with you

              ok nu volg ik

              Comment


              • #8
                Re: Let the force connection be with you

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Wat een gezellig feestje zou moeten zijn is het helemaal niet. Zowat iedereen zit er doodserieus bij en hebben meer aandacht voor hun smartphone dan voor het feestje of de rest.
                Heel goed in beeld gebracht dit ""feestje"" (bemerk de dubbele aanhalingstekens ).
                en zelfs bij de climax van het feest , het vuurwerk staat er ene achter de rug zijn smartphone te checken

                ps is nieuwjaarsfeest op één of ander toeristeneiland :-)
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #9
                  Re: Let the force connection be with you

                  probeer de dag van vandaag eens een foto te maken van een paar mensen zonder dat er ene naar een gsm zit te loeren. ik had het eerst ook niet door, goed opgemerkt van Djivan.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment

                  Working...
                  X