Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schilderijtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schilderijtje

    Schilderijtje.

    Grts S.



  • #2
    Re: Schilderijtje

    wel goeie oefening in photoshop, maar moet er effe aan wennen hoor

    Comment


    • #3
      Re: Schilderijtje

      Oh no....!
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Schilderijtje

        Als dit jouw werkelijk beoogd effect is...... knap gedaan. Een heel aparte bewerkingsstijl en het vignet is helemaal op zijn plaats hier.
        De titel slaat niet op het resultaat IMHO.
        Straatfotograaf in Antwerpen

        Comment


        • #5
          Re: Schilderijtje

          Dit doet me sterk denken aan de Christus-beelden die vroeger (50 jaar geleden of langer) in veel huizen hingen, zowel qua kleur als qua irreele weergave van het gelaat. Knap!
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Schilderijtje

            snorry deze doet het niet? mss wel zonder deze ..... bewerking.

            Comment


            • #7
              Re: Schilderijtje

              vind de 'jezus' comment beter dan de foto....sorry, bewerking is niets voor mij
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: Schilderijtje

                Waarschijnlijk wel beter zonder de bewerking. Wordt dikwijls gebruikt voor hondenportretten maar die fluffy baard vind ik toch maar niets hoor. En de ogen zijn ook wat over the top bewerkt.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: Schilderijtje

                  Bedankt voor de positieve en de negatieve reactie's

                  Grts S.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schilderijtje

                    Beetje te gelikt voor mij, een bink als een softie voorstellen is misschien geen goed uitgangspunt.
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schilderijtje

                      Het is niet mijn vorm van fotografie, maar ik vind het zeker kunstig. Maar, laat je door de minder positieve reacties zeker niet afschrikken. Smaken en voorkeuren verschillen gelukkig. Ik ben er zeker van dat heel wat mensen dit wel weten te waarderen. Experimenteren en verder mogelijkheden ontwikkelen moet zeker mogelijk zijn.
                      Blijf in ieder geval je eigen inzichten en mogelijkheden verder verkennen, en is al zoveel "eenheidsworst" (met mijn excuses voor de negatieve geladenheid van het woord, dit is absoluut niet de bedoeling).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Schilderijtje

                        Ik kan ermee leven Faylyxx , zoals je zegt, smaken verschillen he, ik vond het gewoon eens iets anders, een probeersel zou ik zeggen.
                        en ik laat mij zeker niet in misleiden met negatieve reacties, ieder geeft zijn mening en dat mag gerust gezegd worden, ik kan er alleen maar uit leren he.
                        Op naar de volgende
                        Nogmaals bedankt.

                        Grts S.

                        Comment

                        Working...
                        X