Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tv als 2 beeldscherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tv als 2 beeldscherm

    Hallo iedereen,
    Heb net een HD TV 40'' (Sony) in gebruik die ik vooral wil gebruiken als 2° monitor. Werkt uiteraard ook met HDMI aansluiting. Kan ik de TV ook kalibreren zodat ik hetzelfde resultaat bekom als op mijn normaal PC scherm (24'' Iiyama). Bedoeling is vooral om op mijn gewoon scherm in PS in te zoemen en te werken en dan het resultaat ineens het resultaat te bekijken in de normale stand in PS op de TV. Nu is het iedere keer in en uitzoemen op PC scherm. Heb 2 uitgangen op mijn videokaart en PS kan ik opsplitsen, dat is geen probleem. Alleen wil ik zoals hierboven vermeld de TV hetzelfde kalibreren als mijn PC scerm. Iemand al ervaring mee?
    Bedankt voor de tips.

  • #2
    Re: tv als 2 beeldscherm

    Welke software voor calibratie gebruik je ?
    Ik denk dat dat afhankelijk is van je software. Je zal daarvoor je handleiding eens moeten nakijken. Bij de Spyder5 is dat geen probleem en kun je je verschillende beeldschermen op mekaar afstemmen zodat je op verschillende schermen hetzelfde beeld krijgt.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: tv als 2 beeldscherm

      Ik gebruik Spyder 5 dus dan zal ik dat eens uitvissen hoe ik dat moet doen. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie.

      Comment


      • #4
        Re: tv als 2 beeldscherm

        Ik weet niet welke computer je hebt, maar kijk ook eens in de kenmerken van je scherm. Bij Macbook kun je aan elk scherm een ander kleurprofiel toewijzen. Ik veronderstel dat Windows dezelfde mogelijkheid biedt.
        Mvg Philip

        Comment

        Working...
        X