Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oogcontact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] oogcontact

    Ik heb 2 foto's die vlak na mekaar genomen zijn maar anders afgewerkt maar ik raak er niet uit welke ik nu de sterkste vind. Ze hebben allebei mindere punten maar welke wegen nu het meeste door?
    Ik vond het een moeilijk optreden om mooie foto's te maken, het podium was een vracht wagen en er was geen backdrop dus gewoon het rode zeil van de vrachtwagen in de achtergrond en geen podium verlichting, vandaar de keuze om naar zwart-wit te gaan.
    1





    2

  • #2
    Re: oogcontact

    voorkeur voor nr.2

    Comment


    • #3
      Re: oogcontact

      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
      voorkeur voor nr.2
      Ka je ook uitleggen waarom?

      Comment


      • #4
        Re: oogcontact

        Tweede vind ik rustiger.
        Om te beginnen staat op de tweede foto geen wazige vlek.
        Die lichte lijnen (paal?) aan de linker kant zijn minder aanwezig en zijn hoofd heeft iets meer ruimte boven.
        Wel kan de foto nog een tikje rechtgezet worden. En jouw naam, als die er persé op moet staan, kan beter op zijn elleboog dan op zijn geliefde gitaar lijkt me.
        Groetjes van Blikvanger

        http://blikvanger.aminus3.com

        Comment


        • #5
          Re: oogcontact

          Oorspronkelijk geplaatst door Blikvanger Bekijk bericht
          Tweede vind ik rustiger.
          Om te beginnen staat op de tweede foto geen wazige vlek.
          Die lichte lijnen (paal?) aan de linker kant zijn minder aanwezig en zijn hoofd heeft iets meer ruimte boven.
          Wel kan de foto nog een tikje rechtgezet worden. En jouw naam, als die er persé op moet staan, kan beter op zijn elleboog dan op zijn geliefde gitaar lijkt me.
          Kan mij ook vinden in deze keuze én uitleg. Al neigde ik eerst naar de eerste qua compo, maar spijtig van die wazige plek en de achtergrond.... Mooie opname trouwens !
          Greetz
          Dirk
          Always happy to learn !

          Comment


          • #6
            Re: oogcontact

            geef mij maar de eerste, ietsje rommeliger in die linker hoek maar oogt voor mij veel rustiger.

            Comment


            • #7
              Re: oogcontact

              Voor mezelf stoort in de eerste inderdaad de partituur die volledig onscherp is in de voorgrond zit maar bij de 2de vind ik de schouder te hard afgesneden vandaar mijn vraag hier.
              De eerste kijkt voor mij ook aangenamer

              Comment

              Working...
              X