Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naam fotograaf?van foto bijgevoegd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naam fotograaf?van foto bijgevoegd



    Weet iemand de naam van de fotograaf van deze foto?
    Kweet nu wel niet of de foto zichtbaar is,ik hoop van wel
    Last edited by LesC; 16 januari 2017, 22:40.

  • #2
    Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

    Oorspronkelijk geplaatst door De Sangre
    Weet iemand de naam van de fotograaf van deze foto hierboven? het zou me enorm helpen
    Een image search geeft de naam Angela Buron.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Naam fotograaf?van foto bijgevoegd

      Moderator Note: Foto is achter een link geplaatst, omdat je bij BD enkel je eigen foto's mag tonen. Eén van de redenen is copyright.


      Moderator Note: De nieuwe topic die je intussen begonnen was (en niet had mogen doen, want crossposting) is samengevoegd met de oude.
      Last edited by LesC; 16 januari 2017, 22:44.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

        Hey hallo,
        bedankt

        Comment


        • #5
          Re: Naam fotograaf?van foto bijgevoegd

          ok,LesC kzal er volgende keer op letten!

          Comment


          • #6
            Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

            bedankt on4bam

            Comment


            • #7
              Re: Naam fotograaf?van foto bijgevoegd

              Oorspronkelijk geplaatst door De Sangre Bekijk bericht
              ok,LesC kzal er volgende keer op letten!

              Moderator Note: Dank je!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

                Oorspronkelijk geplaatst door De Sangre Bekijk bericht
                bedankt on4bam
                Ik weet niet of het juist is maar een image search gaf bij de foto een aantal hits met die naam er bij. Een groot aantal was op pinterest en daar kon ik niets doen zonder in te loggen/registreren.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

                  Hey on4bam,Angela Buron was niet juist,ik heb het haar gevraagd in een bericht en ze vertelde me dat die foto niet van haar is :/
                  Weet je wie het misschien nog kan zijn? Dus waar kan ik dat te weten komen?Pinterest zeg je...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

                    Oorspronkelijk geplaatst door De Sangre Bekijk bericht
                    Hey on4bam,Angela Buron was niet juist,ik heb het haar gevraagd in een bericht en ze vertelde me dat die foto niet van haar is :/
                    Weet je wie het misschien nog kan zijn? Dus waar kan ik dat te weten komen?Pinterest zeg je...
                    Ik gebruik een plugin in Firefox, "who stole my pictures" die automatisch via google images gaat zoeken waar de afbeelding nog te vinden is. Het eerste resultaat en suggestie was Angela Buron. (hopelijk blijft die link werken).

                    Daarna stonden: Pages that include matching images en dat waren bijna allemaal pinterest pagina's maar als ik daar ga kijken krijg ik een overlay waarop je moet inloggen of registreren, dus niet verder gekeken.


                    Op deze site staat de foto ook nog.
                    https://faustuscrow.wordpress.com/tag/teleportation/ maar verder geen info.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naam fotograaf? van foto bijgevoegd.

                      Hello on4bam,bedankt voor je antwoord.
                      Ja,de rest zijn allemaal pinterest pagina's,ik heb het ook gezien.kHeb op pinterest ook al verschillende keren gezien,maar er is nooit echt bij vermeld wie infeite nu de fotograaf is.
                      Dus ja ik vind het niet,maar kzal wel blijven zoeken,misschien kom ik het nog wel tegen. Bedankt in ieder geval om te helpen!

                      Comment

                      Working...
                      X